خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی:

سیب و پرتقال شب عید تامین است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۷۳

قیمت‌گذاری بر عهده ستاد تنظیم بازار است و حوزه فعالیت سازمان تعاونی روستایی فقط در رابطه با تامین این دو نوع میوه بوده است که با اطمینان اعلام می‌کنیم هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

قائم مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: پرتقال و سیب ذخیره شده به منظور کنترل بازار شب عید، از ۲۰ اسفند وارد بازار خواهد شد.

سید مهدی کلاته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با میزان ذخیره سازی پرتقال و سیب شب عید که در راستای حمایت از مصرف کننده و کنترل بازار شب عید توسط سازمان تعاون روستایی انجام شد، اظهار کرد: میزان ذخیره سیب و پرتقال را نمی‌توان اعلام کرد به این خاطر که این کار ممکن است موجب بر هم زدن نظم بازار و سوء استفاده دلالان و واسطه‌گران شود.

وی با تاکید بر اینکه چندبرابر سال‌های گذشته ذخیره سازی انجام شده است، افزود: دولت اطمینان می‌دهد در ۸ روزی که این میوه‌ها عرضه خواهد شد هیچ کمبودی در بازار نخواهیم داشت.

وی در خصوص افزایش قیمت پرتقال طی هفته‌های اخیر و احتمال تزریق پرتقال ذخیره شده به بازار اظهار کرد: هر زمانی که ستاد تنظیم بازار دستور دهد ما آمادگی انجام این کار را داریم؛ اما تا الان دستوری مبنی بر تزریق پرتقال به بازار دریافت نکرده‌ایم.

قائم مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی درخصوص قیمت سیب و پرتقال شب عید گفت: قیمت گذاری بر عهده ستاد تنظیم بازار است و حوزه فعالیت سازمان تعاونی روستایی فقط در رابطه با تامین این دو نوع میوه بوده است که با اطمینان اعلام می‌کنیم هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز