خبرگزاری کار ایران

وزارت جهاد اعلام کرد؛

عرضه نامحدود مرغ به قیمت ۵۵۰۰۰ ریال

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۰۶

با توجه به برخی از خبرهای منتشره مبنی بر کمبود مرغ، روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معاونت پشتیبانی امور دام توانایی عرضه مرغ با قیمت ۵۵۰۰۰ ریال به طور نامحدود دارد.

شرکت پشتیبانی امور دام کشور آمادگی لازم جهت عرضه نامحدود مرغ به قیمت ۵۵۰۰۰ ریال به تمامی شرکتهای تعاونی، اتحادیه ها، میادین میوه و تره‌بار و مراکز عمده عرضه این کالا از طریق این شرکت درتهران و استانها را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، با توجه به برخی از خبرهای منتشره مبنی بر کمبود مرغ، روابط این وزارت خانه اعلام می دارد در اجرای سیاست تنظیم بازار به اندازه کافی ذخیره سازی مرغ در کشور صورت گرفته است و همانطور که در اطلاعیه های قبلی و از سوی مدیران این وزارتخانه اعلام و اطلاع رسانی شده است، شرکت پشتیبانی امور دام کشور آمادگی لازم جهت عرضه نامحدود مرغ به قیمت ۵۵۰۰۰ ریال به تمامی شرکتهای تعاونی، اتحادیه ها، میادین میوه و تره‌بار و مراکز عمده عرضه این کالا از طریق این شرکت درتهران و استانها را دارد.

لذا تمامی متقاضیان اعم از شرکتهای تعاونی، میادین و مراکز عمده عرضه می توانند تقاضاهای خود را بدون هیچگونه محدودیتی به شرکت پشتیبانی امور دام در تهران و استانها ارائه نموده، تا از این طریق نسبت به تامین این کالا و عرضه آن به جامعه مصرف کننده اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز