خبرگزاری کار ایران

کرباسیان:

اصرار سران سه قوه افزایش شفافیت اقتصادی و سلامت مالی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۶۴

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه اصرار سران سه قوه افزایش شفافیت اقتصادی و سلامت مالی است، گفت: یکی از ارکان و بازوهای سلامت اقتصادی کشور، حسابداران رسمی هستند.

مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش حرفه ای جامعه حسابداران رسمی ایران گفت: حسابداران رسمی سالها عمر و تجربه و علم خود را در خدمت سلامت اقتصادی جامعه قرار داده اند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای عالی جامعه حسابداران کشور افزود: گذشت آن روزهایی که برای اینکه حسابها شفاف نباشد سازمان های نظارتی و برنامه ای را منحل کردند تا بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند.

وی گفت: نتیجه فقر سازمان های نظارتی و بازرسی، نابسامانی مسائل مختلف پولی و مالی و همچنین ۳۵ هزار طرح نیمه تمام در کشور است که بعضاً غیرکارشناسی و غیرفنی محسوب می شود.

کرباسیان با تأکید بر اینکه دولت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ و سپردن امور مردم به خود مردم تأکید دارد، افزود: متأسفانه در گذشته حسابداران رسمی را دولتی تر کردند.

وی گفت: انتظار جامعه حسابداران رسمی این است که استقلال آنها بیش از پیش حفظ و کارها به خود آنان واگذار شود.

کرباسیان با تأکید بر اینکه باید جامعه حسابداران رسمی کشور بیش از پیش حرفه ای و تقویت شود، افزود: از دولت و مجلس انتظار داریم به این بازوی سلامت خود بیشتر توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز