خبرگزاری کار ایران

مهندس نعمت زاده:

برای توسعه صنعت باید جهانی بیاندیشیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۴۴

امید است مصرف کننده داخلی هنگام خرید لوازم خانگی انتخاب کالای ساخته شده ایرانی رانماید، افزود: با این اقدام ملی؛ مسئله صیانت از تولیدات داخل نیز باید حفظ شود.

نعمت زاده با تاکید بر توسعه در همه صنایع گفت: برای توسعه صنعت باید جهانی بیاندیشیم و تولیداتمان نباید فقط در داخل مرزها باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران(شاتا)؛ «مهندس محمد رضا نعمت زاده» درحاشیه بازدید از کارخانه لوازم خانگی در استان اصفهان با بیان این مطلب، افزود: هر ساله تعداد زیادی لوازم خانگی به داخل کشور وارد می شود که در این راستا می بایست برنامه ای صادرات محور و تولید مشترک با کشورهای مطرح خارجی، داشته باشیم.

به گفته مهندس نعمت زاده؛ در این راستا می بایست ضمن دعوت از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید لوازم خانگی می توان با سفارش محصولات مد نظر؛ همراه با برند و مشخصات آن کشورها در جمهوری اسلامی ایران آن را تولید کرد.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه اضافه کرد: واحد تولید کننده لوازم خانگی در سطح داخلی نیز با الگو گیری از دیگر واحدهای موفق و بازدید و مذاکرات می توانند تولید بهتری داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه؛ امید است مصرف کننده داخلی هنگام خرید لوازم خانگی انتخاب کالای ساخته شده ایرانی رانماید، افزود: با این اقدام ملی؛ مسئله صیانت از تولیدات داخل نیز باید حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز