خبرگزاری کار ایران

توسط وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای عالی عشایر صورت گرفت:

ابلاغ مصوبات دوازدهمین جلسه شورای عالی عشایر

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۷۰

بر اساس مصوبات شورای عالی عشایر، وزارتخانه هلای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد موظفند طرح‌های ویژه «ارتقای سطح دانش و سواد، بهداشت و درمان، بیمه‌های اجتماعی و خدمات فرهنگی و مذهبی در مناطق عشایری» را به شورای عالی عشایر ارائه کنند.

مصوبات دوازدهمین جلسه شورای عالی عشایر که ۲۰ دیماه سال جاری به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شد، توسط وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای عالی عشایر به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس مصوبات شورای عالی عشایر، وزارتخانه هلای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد موظفند طرح‌های ویژه «ارتقای سطح دانش و سواد، بهداشت و درمان، بیمه‌های اجتماعی و خدمات فرهنگی و مذهبی در مناطق عشایری» را ظرف سه ماه با همکاری سایر دستگاه‌ها ذیربط تهیه و به شورای عالی عشایر ارائه کنند.

با تصویب شورای عالی عشایر مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی بمنظور حمایت ازعشایر، مقابله با خشکسالی و افزایش سرمایه تشکلهای عشایری نسبت به اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بعنوان کمک دولت به تشکلهای عشایری تا پایان سال ۹۳ اقدام کند.

همچنین بر اساس مصوبات شورای عالی عشایر مقرر شد جلسات این شورا حداقل سالی دوبار با دستور کار مشخص برای حل مشکلات جامعه عشایری تحمیل شود.
استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور نیز موظفند با تشکیل شوراهای عشایری اقدامات لازم را بطور جدی برای تصویب و تخصیص منابع برای ارائه خدمات و ساماندهی عشایر انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز