خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر امور تجاری عراق در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

صادرات ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون دلاری کالا به عراق طی ۱۰ ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۹۲

در ده ماه گذشته رقمی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی صورت گرفته است.

مسئول دفتر امور تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت ایران از صادرات ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون دلاری کالا به عراق طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

مجید قربانی فراز، مسئول دفتر امور تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر که نمایشگاه اختصاصی ج. ا. ایران از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در بغداد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این نمایشگاه در ۹ زیرشاخه صنایع غذایی، صنعت نفت، خودرو، خدمات فنی و مهندسی، آب، برق، گاز و… از ۱۶ تا ۱۹ فوریه ۲۰۱۵ در عراق و با حضور ۲۵۰ شرکت ایرانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاههایی است که تاکنون در این کشور از سوی ایران برگزار شده و امیدواریم تجار و بازرگانان ایرانی در این نمایشگاه فعال‌تر از گذشته حضور یابند.

قربانی فراز با اشاره به میزان مبادلات تجاری بین دو کشور در ۱۰ ماهه سال ۹۳، گفت: در این مدت ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون دلار کالا به عراق صادر شده و حدود ۵۲ میلیون دلار نیز کالا وارد شده است.

مسئول دفتر امور تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت ایران همچنین با اشاره به میزان صادرات خدمات فنی و مهندسی، افزود: در این مدت رقمی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز