خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان:

سیاست معاون اول رییس جمهور تصویب طرح های قابل اجراست نه شعار دادن صرف

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۰۵

احداثسه هتل بزرگ پنج ستاره با مشارکت صندوق توسعه ملی از دستاوردهای دیگر سفر معاون اول رییس جمهور به گیلان است که صندوق توسعه ملی به دنبال اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری در گیلان نیز هست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، لحظاتی پیش در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر این استان گفت: حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای گیلان ثمرات اثر گذار داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور در جمع مدیران کل استان و اعضای ستاد دهه فجر گیلان تصریح کرد: حضور جهانگیری در گیلان، موجب تسریع و تخصیص اعتبارات برای پروژه های مهم استان مانند راه آهن و آزاد راه قزوین - رشت و تکیل و احداثسدهای بزرگ در استان بوده است.

وی افزود: سیاست دکتر جهانگیری، عمل به وعده هایی که امکان تحقق دارد است کما اینکه تعداد مصوبات نمیتواند گره ای از مشکلات استان را باز کند و تصمیمات باید اجرایی و عقلانی باشد.

احمدی پور بیان داشت: تامین منابع مالی بالای پانصد ملیارد باید مد نظر سفر مسئولان ارشد دولت به استان باشد که این مهم در دست پیگیری و تحقق است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، احداثسه هتل بزرگ پنج ستاره با مشارکت صندوق توسعه ملی را از دستاوردهای دیگر سفر معاون اول رییس جمهور به گیلان خواند و افزود؛ صندوق توسعه ملی به دنبال اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری در گیلان است.

وی افزود: اتمام طرح های بزرگ و شروع طرح ها و پروژه های بزرگ و مهم در دستور کار مدیران دولتی در استان است.

احمدی پور حضور و همراهی رسانه ها و مدیران در جهت ایجاد فضایی آرام و هماهنگ قبل از سفر معاون اول رییس جمهور به گیلان را ستودنی دانست و بیان داشت: در سایه همدلی و هماهنگی مشکلات استان مرتفع خواهد شد.

این مسئول فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی موثر در دهه فجر را مهم بر شمرد و خطاب به دستگاه‌های اجرایی گیلان گفت: همه دستگاه‌ها باید با تمام توان از منابع داخلی و امکانات خود برای پاسداشت دهه مبارکه فجر کمک کنند.

وی افزود: باتوجه به تکثر برنامه ها از سوی سازمان‌های مختلف در روستاها بهتر است برنامه‌های دهه فجر در روستاها به صورت تجمیعی و با محوریت بسیج برگزار شود تا میزان اثر گذاری بهتری را نیز داشته باشد.

احمدی پور گفت: باید دستاوردهای انقلاب و نظام به خوبی برای مردم تبیین شود و از سیاه نمایی و بیان مشکلات در این دهه مبارک جلوگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه امکانات الان با دوران پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در هر صورت نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری در صدد هستند تا مردم در رفاه و آسایش بسر ببرند.

در ادامه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان دیدگاه‌های خود در چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر پرداخته و در پایان از نرم افزار چند رسانه ای فجر انقلاب که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تهیه شده بود رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز