خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی خواستار ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی صدا و سیما شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۲۷

خوشبختانه طی ماههای اخیر استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان فعال در امور زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور… از پخش آزمایشی ۴ساعته برنامه کشاورزی در شبکه بازار به عمل آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر جهاد کشاورزی طی نامه‌ای خطاب به دکتر سرافراز رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت‌های موجود سازمان صدا و سیما شد.

بر پایه این گزارش در نامه مذکور تاکید شده است که تولید و ارایه برنامه‌های آموزشی، کاربردی و بروزرسانی دانش فنی و تخصصی بهره برداران و تولید کنندگان کشاورزی تاثیر به سزایی در افزایش بهره وری بخش و تامین امنیت غذایی در کشور دارد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: خوشبختانه طی ماههای اخیر استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان فعال در امور زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور… از پخش آزمایشی ۴ساعته برنامه کشاورزی در شبکه بازار به عمل آمده است.

همچنین در این نامه تاکید شده است که با اشاره به آیین نامه اجرایی ماده(۱۸) قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تفاهم نامه مشترک و همچنین سیاست‌های آن سازمان در ساماندهی بهینه و مطلوب شبکه‌های موجود، وزیر جهاد کشاورزی خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت موجود در سازمان صدا و سیما شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز