خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفتگو با ایلنا:

عرضه پراید کم شده است / خودروهای وارداتی گران شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۲۶

از روز گذشته حقوق گمرکی برخی از خودروهای وارداتی افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعثرشد قیمت خودروهای وارداتی نظیر محصولات کره‌ای شده است.

عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از کاهش عرضه پراید و افزایش قیمت خودروهای وارداتی خبر داد.

سعید مؤتمنی، عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: با توجه به کاهش تولید و شماره گذاری پراید و افزایش تقاضا در بازار این خودرو با افزایش قیمت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از روز گذشته حقوق گمرکی برخی از خودروهای وارداتی افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعثرشد قیمت خودروهای وارداتی نظیر محصولات کره‌ای شده است.

عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به نرخ برخی از خودروهای ساخت داخل افزود: در حال حاضر پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوق دار ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ اتومات ۵۷ میلیون تومان، سمند۲۶ میلیون و پانصد هزار تومان، تیبا ۲۳میلیون و پانصد هزار تومان، تیبا دو ۲۶ میلیون و پانصد هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین پژو ۴۰۵ جی ال ایکس به قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو پارس ال ایکس ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ ال‌ای ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و وانت بار زامیاد ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز