خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در گفتگو با ایلنا:

استفاده از یک دهم پتانسیل منطقه آزاد چابهار در تولید میگو

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۳۰

استفاده ار تمامی امکانات منطقه آزاد چابهار نیاز به عزم ملی دارد، در این منطقه با برنامه ریزی و فعالیت های مناسب می توان شاهد رشد تولیدات شیلات باشیم.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در رابطه با نقاط مناسب تولید و پرورش میگو، گفت: منطقه آزاد چابهار در شهرستان جابهار منطقه ای است که مناسب فعالیت گسترده شیلاتی است.

ارسلان قاسمی در گفتگو یا خبرنگار ایلنا، در خصوص پرورش میگو در منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: در این منطقه حدود ۵ هزار هکتار استخر تولید میگو ساخته شده است که از این مقدار کمتر از ۳۰۰ هکتار زیر کشت رفته است.

وی با اشاره به اینکه یک دهم پتانسیل این منطقه درراستای پرورش و تولید میگو استفاده شده است، افزود: در این منطقه با برنامه ریزی و فعالیت های مناسب می توان شاهد رشد تولیدات شیلات باشیم.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو، گفت: استفاده ار تمامی امکانات منطقه آزاد چابهار نیاز به عزم ملی دارد، بنابر این با رعایت مسائل بهداشتی زیر نظر سازمان دامپزشکی کشور، رفع مشکلات مربوط به سیستم بانکی و سرمایه در گردش و فضاسازی در اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو می توان از این موقعیت استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز