خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

روستاهای کرمانشاه در فرش بافی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۹۰

باید گفت که روستاهای استان کرمانشاه در بحثفرش بافی، حرف‌های بسیاری برای گفتن در سطح کشور دارند.

استاندار کرمانشاه پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروز موضوع ایجاد اشتغال پایدار یکی از مسایل مهم و کلیدی روستائیان در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: باید تمامی امکانات و زیرساخت‌ها برای ایجاد رونق و کسب و کار در روستا برای مردم به ویژه جوانان مهیا باشد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی می‌تواند طرح مثبتی در این خصوص باشد.

وی افزود: اجرای این طرح می‌تواند پیامدهای مثبتی به همراه داشته باشد و باید همه کمک کنیم که این طرح در استان کرمانشاه هر چه سریع‌تر اجرایی شود تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از کارهایی که می‌تواند زمینه اشتغالزایی در روستا‌ها را افزایش دهد، رونق صنایع دستی در این مناطق است. که در این میان باید گفت که روستاهای استان در بحثفرش بافی حرفهای بسیاری را برای گفتن در سطح کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید توجه بیشتری به صنعت فرش بافی در روستاهای استان داشته باشند، تاکید کرد: چیزی که مدنظر مسئولین مرتبط با اشتغالزایی روستایی می‌باشد، این است که یک جامعه ۱۰ هزار نفری از روستاییان می‌توانند در زمینه بافت فرش دستبافت فعالیت داشته باشند که باید شرایطی را فراهم کنیم که این مسئله تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز