خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشرکهای صنعتی ایران:

اصلاح طرح معافیت مالیاتی برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دست اقدام است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۰۶۱

از کل آب مصرفی در کشور فقط ۸/۱ درصد در بخش صنایع بزرگ و کوچک تخصیص داده شده است که در تلاش هستیم این میزان را به ۵ درصد افزایش دهیم و با این میزان بخش قابل توجهی از مشکلات آب مورد نیاز صنایع مرتفع خواهد شد.

معاون وزیر صنعت افزود: با تصویب این طرح در مجلس، شهرک‌ها و نواحی صنعتی با فاصله کمتر به مراکز استان‌ها نیز مشمول طرح معافیت مالیاتی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه اصلاح طرح معافیت مالیاتی برای شهرکها و نواحی صنعتی که در شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها قرار دارند در دست انجام است، اظهار امیدواری کرد: با تصویب این طرح در مجلس شهرکها و نواحی صنعتی با فاصله کمتر به مراکز استانها نیز مشمول طرح معافیت مالیاتی شوند.

سیدمحمد علی سید ابریشمی در نشستی صمیمانه که به منظور بررسی مشکلات صنعتگران استان خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بیرجند برگزار شد، ضمن بیان اهمیت توجه به مشکلات صنعتگران گفت: مشکل کم آبی در صنعت فقط مختص خراسان جنوبی نیست و یک مشکل ملی است و نیازمند عزم ملی در جهت رفع این مشکل می باشد.

وی ضمن اشاره به خشکسالی های مستمر سالهای گذشته ادامه داد: از کل آب مصرفی در کشور فقط ۸/۱ درصد در بخش صنایع بزرگ و کوچک تخصیص داده شده است که در تلاش هستیم این میزان را به ۵ درصد افزایش دهیم و با این میزان بخش قابل توجهی از مشکلات آب مورد نیاز صنایع مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اشاره به اشکالات قانون مالیات بر ارزش افزوده تصریح کرد: در حال حاضر ۳درصد پول مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها پرداخت می شود و این درحالی است که کلیه خدمات نظافت و زیبایی شهرکها و نواحی صنعتی بر عهده شرکتهای خدماتی متشکل از صنعتگران است و در صدد هستیم که بخشی از این پول به شهرکها و نواحی صنعتی تخصیص یابد.

در پایان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در زمینه انتقال آب تصفیه شده تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند به منظور مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز و همچنین کمک به احداثکانال هدایت سیلاب با همکاری دستگاههای اجرایی دیگر قول مساعد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز