خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت وگو با ایلنا:

مخالف واردات هر گونه سیگار هستم / ضرورت استفاده از سود تولید در هزینه‌های جاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۹۲

از ۱۰۰ سال پیش که اکتشاف نفت صورت گرفت از منابع آن برای هزینه‌های جاری کشور استفاده شد و کشور از تولید و بخش صنعت فاصله گرفت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از سود تولید در هزینه‌های جاری کشور تاکید کرد.

حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص واردات سیگار مارلبرو اظهار داشت: این موضوع نه تنها هیچ سودی برای کشور ندارد بلکه زیان آور هم هست و باید در مقابل واردات دخانیات هزینه دارو، درمان و بهداشت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ضرورت تقویت شرکت دخانیات وجود دارد گفت: باید بتوانیم با افزایش کیفیت تولید داخل و افزایش اشتغال مشکلات صنایع کشور را به حداقل برسانیم.

گروسی تصریح کرد: اگر سیاست‌های بخش صنعت را در نظر می‌گرفتیم و از سالهای قبل این موضوع شروع می‌شد امروز شاهد مشکلات تورمی کنونی نبودیم.

وی ادامه داد: از سال‌ها پیش عمده منابع نفت برای تولید استفاده شد این در حالی است که باید از سود تولید برای کشورهزینه می‌شد.

گروسی تصریح کرد: از ۱۰۰ سال پیش که اکتشاف نفت صورت گرفت از منابع آن برای هزینه‌های جاری کشور استفاده شد و کشور از تولید و بخش صنعت فاصله گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز