خبرگزاری کار ایران

طرح ویژه امداد خودرو ایران برای زائران حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۷۰

اکیپ‌های امدادی امداد خودرو ایران در سایر جاده‌ها و شهرهای کشور نیز جهت خدمت به زائران مراسم اربعین در مسیر برگشت به شهرهای خود تا روز شنبه ۲۹ آذرماه به صورت آماده باش بوده و در صورت نیاز خدمت رسانی خواهند کرد.

امداد خودرو ایران از ۱۷ تا ۲۹ آذرماه طرح ویژه‌ای را برای مسافران جاده‌های منتهی به شهرهای مرزی کشور عراق اجرا و خدمات امدادی خود را به صورت ویژه و رایگان به زائران مراسم اربعین حسینی ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، شرکت امداد خودرو ایران اعلام کرد با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق و حجم بالای مسافرین جاده‌ای در مسیرهای منتهی به مرز مهران، شلمچه و چزابه، ۳۱۵ اکیپ امدادی خودرو به صورت ویژه و شبانه روزی به ارائه خدمت می‌پردازند.

این اکیپ‌ها در جاده‌ها و شهرهای ایلام، آبادان، خرمشهر، مهران، سوسنگرد، بستان و هویزه و همچنین پوشش جاده‌های اصلی در استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و چهارمحال و بختیاری با حداکثر ناوگان امداد خودرو ایران در خدمت زائرین حسینی و هموطنان خواهند بود.

براساس این گزارش، گروه‌های استقرار یافته در جاده‌های مرزی به صورت شبانه روزی و با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی و با ناوگان‌های حمل، امدادسیار، انبارک سیار قطعات یدکی و ناوگان موتور سوار - در صورت به وجود آمدن ترافیک سنگین - و از راه تماس با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ در کوتاه‌ترین زمان آماده خدمت رسانی هستند.

بر این اساس اکیپ‌های امدادی امداد خودرو ایران در سایر جاده‌ها و شهرهای کشور نیز جهت خدمت به زائران مراسم اربعین در مسیر برگشت به شهرهای خود تا روز شنبه ۲۹ آذرماه به صورت آماده باش بوده و در صورت نیاز خدمت رسانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز