خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مصرف محلی در گفتگو با ایلنا:

تاخیر در برگزاری مجمع، قدرت وزارتخانه را زیر سوال می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۰۸

هیات مدیره اتاق تعاون پس از مطرح کردن تطبیق اساسنامه با قانون موجب تاخیر در انتخابات شده‌اند؛ اما مسئله این است که چرا درست در زمان برگزاری انتخابات نگران قانون شده‌اند در صورتی که پس از استعلام از کمیسیون اصل ۴۴، این کمیسیون هرگونه تاخیر در انتخابات به بهانه اساسنامه را بی‌اساس خواند.

ابراهیم تهرانی در رابطه با تاخیر در انتخابات اتاق تعاون که بیش از پیش مشکلات مدیریتی اتاق تعاون در سال‌های اخیر را آشکار می‌کند، گفت: تاخیر در انتخابات اتاق تعاون مشکلی است که با دخالت مستقیم وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی می‌توان به حل آن امید داشت، با تدبیری که حمید کلانتری، معاون تعاون در این وزراتخانه اندیشید مجمع برای برگزاری انتخابات، باید در تاریخ ۱۵ دی برگزار شودو اگر اتفاقی جز این بیفتد باید به قدرت وزارتخانه شک کرد.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مصرف محلی در گفتگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه عدم برگزاری مجمع در تاریخ مقرر جایگاه وزارتخانه را نیز زیر سوال خواهد برد، اظهار کرد: هیات مدیره اتاق تعاون پس از مطرح کردن تطبیق اساسنامه با قانون موجب تاخیر در انتخابات شده‌اند؛ اما مسئله این است که چرا درست در زمان برگزاری انتخابات نگران قانون شده‌اند در صورتی که پس از استعلام از کمیسیون اصل ۴۴، این کمیسیون هرگونه تاخیر در انتخابات به بهانه اساسنامه را بی‌اساس خواند.

وی با اشاره به اصرار هیات مدیره به تطبیق اساسنامه نیز گفت: قانون تطبیق اساسنامه در اردیبهشت ابلاغ شد، هیات مدیره چرا‌‌ همان زمان به فکر اجرای قانون نبوده است؟ و چرا بعد از گذشت دو روز از ثبت نام کاندیدا آنان به فکر این موضوع افتاده اند.

تهرانی در خصوص تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از اتاق تعاون، اظهار کرد: تحقیق و تفحص حق نمایندگان مجلس است، این کار به شفاف سازی در اتاق تعاون کمک قابل توجهی خواهد کرد، اگر هیات مدیره ادعا می‌کند که حساب اتاق تعاون پاک است پس تحقیق و تفحص مشکلی برای کسی ایجاد نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز