خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مدیرت حمل و نقل و سوخت:

۶۰ هزار تاکسی فرسوده نوسازی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۶۶

با اجرایی شدن تفاهم نامه سه جانبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با ایران خودرو و بانک صادرات، طرح نوسازی ۶۰ هزار تاکسی فرسوده محقق می شود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: با اجرایی شدن تفاهم نامه سه جانبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با ایران خودرو و بانک صادرات، طرح نوسازی ۶۰ هزار تاکسی فرسوده محقق می شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا فیض بخش با اشاره به توقف سه ساله نوسازی تاکسی های فرسوده، گفت: طی یک سال اخیر با تلاش ویژه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تفاهم نامه ای بین این ستاد و ایران خودرو و بانک صادرات امضا و سرانجام کار نوسازی تاکسی های فرسوده آغاز شد.

وی با اشاره به رفع مشکلاتی که در ۲ تا ۳ ماه گذشته در خصوص نوسازی تاکسی های فرسوده وجود داشت، افزود: خوشبختانه طی حدود یک ماه گذشته این تفاهم نامه به جریان افتاده و پیش بینی می شود که وعده نوسازی ۶۰ هزار تاکسی فرسوده بزودی محقق شود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در خصوص نوسازی مینی بوس های فرسوده نیز تصریح کرد: توافقی بین این ستاد و سازمان محیط زیست، شهرداری تهران و یک شرکت خودروساز داخلی برای نوسازی مینی بوس های فرسوده داخل شهر تهران صورت پذیرفته بود که به دلیل مشکلات اعتباری که در سازمان حفاظت محیط زیست وجود داشت، متوقف شده که از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در حال بررسی و پیگیری است.

به گزارش ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، فیض بخش، اظهار داشت: البته با توجه به اهمیت موضوع و به پیشنهاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصمیم داریم، با اخذ مصوبه های لازم مینی بوس های فرسوده را به صورت نقدی از چرخه حمل و نقل کشور خارج کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز