خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری دامپروری همگام در گفتگو با ایلنا:

خرید زیر قیمت شیر ظلم به دامداراست

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۵۸

سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده باید قانون مصوب را اجرا کند، نباید فراموش کنیم که اجازه افزایش قیمت لبنیات توسط کارخانه‌ها در صورتی امکان پذیر است که شیر را هم به قیمت جدید از دامداران خریداری کنند، نه اینکه شیر‌‌ باهمان قیمت سابق خریداری شود تا سود بیشتری به جیب تولیدکنندگان لبنیات برود.

مدیر عامل اتحادیه سراسری دامپروری همگام، گفت: کارخانه‌های تولید فرآورده‌های لبنی قیمت محصولات را افزایش داده اند؛ اما شیر را به قیمت سابق ازدامداران خریداری می‌کنند.

الله یار ولیزاده میر، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی که توسط کارخانه‌های عرضه محصولات انجام شده است، اظهار کرد: سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده باید قانون مصوب را اجرا کند، نباید فراموش کنیم که اجازه افزایش قیمت لبنیات توسط کارخانه‌ها در صورتی امکان پذیر است که شیر را هم به قیمت جدید از دامداران خریداری کنند، نه اینکه شیر‌‌ باهمان قیمت سابق خریداری شود تا سود بیشتری به جیب تولیدکنندگان لبنیات برود.

مدیر عامل اتحادیه سراسری دامپروری همگام، تاکید کرد: مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند چرا که وضعیت دامداران مناسب نیست.

وی افزود: خرید شیر ۱۴۴۰ تومان بر مبنای افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی لبنیات تعیین شده است؛ اما در حال حاضر شیر را کیلویی ۱۲۰۰ تومان از دامدار خریداری می‌کنند و حتی در روستا‌ها این مبلغ بسیار کمتراز ۱۲۰۰ تومان است که این یعنی ظلم به دامدار.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز