خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های وزارت صنعت برای تخصیص یارانه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۱۷

براساس اولویت بندی که وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده، این منابع در اختیار آن دسته از واحدهایی قرار می‌گیرد که رقابت‌پذیر باشند. چراکه میزان تسهیلات بسیار اندک است.

معاون وزیر صنعت با اشاره به اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سهم صنعت از منابع درآمدی حاصل از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، گفت: صنایع رقابت‌پذیر در اولویت دریافت یارانه قرار دارند.

به گزارش ایلنا، محسن صالحی‌نیا اظهار کرد: براساس اولویت بندی که وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده، این منابع در اختیار آن دسته از واحدهایی قرار می‌گیرد که رقابت‌پذیر باشند. چراکه میزان تسهیلات بسیار اندک است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش اعطا خواهد شد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری، کار تخصیص اعتبار به متقاضیان با تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت عملیاتی شود.

صالحی‌نیا تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت ۱۲۰۰ میلیارد تومان یارانه در اختیار بانک صنعت و معدن قرار خواهد گرفت و این بانک دو برابر رقم را به عنوان آورده بانک اختصاص داده و به صورت سرمایه در گردش، در اختیار واحدهای صنعتی و معدنی متقاضی قرار می‌دهد.

به گفته وی شاخص‌های رقابت پذیری بنگاه‌های اقتصادی استخراج شده و آن دسته از بنگاه‌هایی که می‌توانند در خروج از رکود موثر‌تر باشند، در اولویت قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز