خبرگزاری کار ایران

رییس صندوق ضمانت صادرات ایران درگفتگو با ایلنا‌ تاکید کرد:

ضرورت اخذ استعلام از موسسات مالی برای انتخاب واحدهای نمونه صادراتی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۱۹

باید استعلامی هم از موسسات مالی از جمله صندوق ضمانت صادرات در خصوص بدهی‌های معوق و نه بدهی‌های جاری شرکت‌های منتخب صورت پذیرد.

رییس صندوق ضمانت صادرات بر ضرورت اخذ استعلام از موسسات مالی برای انتخاب واحدهای نمونه صادراتی در روز ملی صادرات تاکید کرد.
طاهر شه حامد، رییس صندوق ضمانت صادرات در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا معیارهایی که برای انتخاب واحد‌های نمونه صادراتی در روز ملی صادرات در نظر گرفته شده کامل و درست است یاخیر؟ اظهار داشت: به نظر بنده بایداستعلامی هم از موسسات مالی از جمله صندوق ضمانت صادرات در خصوص بدهی‌های معوق و نه بدهی‌های جاری شرکت‌های منتخب صورت پذیرد تا در صورتی که بدهی وجود دارد سازمان توسعه تجارت ایران در معیارهای ارزیابی خود قرار دهد.
وی افزود: البته این موضوع از امسال شروع شده و آقای افخمی رییس سازمان توسعه تجارت هماهنگی در این خصوص با ما انجام داده‌اند و سازمان توسعه تجارت در این زمینه برای منتخبین امسال از ما استعلام کرده است این در حالی است که این موضوع در سالهای گذشته وجود نداشت.
به گزارش ایلنا، در راستای اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات غیر نفتی امروز در محل اجلاس سران از بنگاه‌ها و تشکل‌های نمونه صادراتی سال ۹۳ با حضور معاون اول رییس جمهور تقدیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز