خبرگزاری کار ایران

افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۱۱

دهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران صبح امروز با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در دهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران بیش از ۹۰ شرکت خارجی از جمله شرکت های اروپایی حضور می یابند.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه صبح امروز با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند. بیش از ۹۰ شرکت خارجی از کشورهایی مانند استرالیا، ایتالیا، آلمان، بلاروس، تایوان، ترکیه، چین، روسیه و قزاقستان در این نمایشگاه حضور دارند.

انواع صنایع و تجهیزات معادن زیرزمینی و روباز، دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل، انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، دستگاهها و تجهیزات مرتبط به کانه آرائی و فرآوری معدنی، تجهیزات مربوط به انتقال و جابجائی مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگهای ساختمانی و تزئینی، ماشین آلات و ابزار برش و فرآوری سنگ تزئینی، سنگهای قیمتی و سیستم های تهویه معادن از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

برگزاری ۲۰ همایش و کارگاه علمی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید هیئت های تجاری داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته است.

دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده بازدید عموم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز