خبرگزاری کار ایران

امروز؛

فرماندار رودبار ازشهرک صنعتی لوشان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۵۳

سیدمحمد احمدی، فرماندار رودبار، در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید برخروج از رکود، رونق تولید و ایجاد و تقویت فرصت‌های اشتغالزایی از شهرک صنعتی لوشان به عنوان دومین شهرک صنعتی گیلان بازدید و توانمندی‌ها و تنگناه‌های آن را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار رودبار، صبح امروز به منظور بررسی مشکلات و تنگنا‌ها از شهرک صنعتی لوشان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رودبار، سیدمحمد احمدی، صبح امروز، از تصفیه خانه شهر صنعتی و سه واحد تولیدی شهرک صنعتی لوشان بازدید کرد.

وی در نشست با مدیران این واحد‌ها، میزان تولید و اشتغال، موانع و راه‌های بهبود وضعیت تولید و عرضه را با حضور رؤسای شرکت شهرک صنعتی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی کار‌شناسی و فنی قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و نیز استاندار گیلان تلاش و عزم جهادی خود را بر افزایش نشاط و امید در تمام بخش‌های کشور قرار داده است، افزود: ما نیز به عنوان خادمان مردم تمام همت‌مان رابه کار بسته‌ایم تا با تسریع در روند بهبود شرایط کسب و کار به ویژه در شهرک‌های صنعتی و افزایش فرصت‌های اشتغال بخشی دغدغه‌های اغلب خانواده‌ها را مرتفع کنیم.

احمدی با اشاره به اشتغال ۸۵۰ نفری در۳۲ واحد فعال شهرصنعتی لوشان که در۳۲۰ هکتارواقع شده است، تصریح کرد: باید با فراهم سازی زیر ساخت‌های لازم و نیزبرطرف کردن مشکلات، علاوه برفعال سازی واحدهای غیرفعال، نسبت به استقرار واحدهای جدید دراین شهرک که از پتانسیل بالایی برخورداراست، اقدام کنیم.

فرماندار رودبار عمده مشکلات شهرک صنعتی رامعوقات بانکی، سرمایه گردش، بیمه تامین اجتماعی، عدم استمهال بانکی و بازارعرضه برشمرد و خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات با کارگروه تشکیل شده‌ای در فرمانداری از مبادی استان و کشور پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز