خبرگزاری کار ایران

مدیر کل گمرکات استان البرز در گفتگو با ایلنا:

" تراز منفی " مبادلات تجاری گمرکات استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۶۵

انواع محصولات لبنی و غذایی شامل: ماکارونی، شیرینی‌جات و شکلات، سبزیجات خشک شده و الکل صنعتی، ایزوگام، قیرجامد، و ضایعات پلاستیکی، عمده صادرات استان البرز را در ۶ ماهه اول سال تشکیل می‌دهند.

انواع محصولات لبنی و غذایی، شامل ماکارونی، شیرینی جات و شکلات، سبزیجات خشک شده و الکل صنعتی، ایزوگام، قیرجامد و ضایعات پلاستیکی، عمده صادرات استان البرز را در ۶ ماهه اول سال تشکیل می‌دهند.

مدیر کل گمرکات استان البرز با بیان این مطلب، به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: در «۶ ماهه اول امسال» با ثبت تعداد ۷۲۸ اظهارنامه صادراتی، بیش از «۲۲ میلیون دلار» انواع کالا‌ها، از گمرکات استان البرز به خارج از کشور صادر شده است.

علی سالاری در ادامه، در توضیح آمار «واردات» ۶ ماهه اول سال، از مبادی ورودی گمرکات استان البرز افزود: خودرو، مواد اولیه تولیدی، کامپیو‌تر و لوازم جانبی و البسه عمده کالاهای وارداتی استان البرز را در این مدت تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه افزود: بر اساس آمار گمرکات استان البرز در ۶ ماهه اول امسال، با ثبت تعداد ۸۵۳ اظهار نامه وارداتی، به ارزش بیش از «۱۲۵ میلیون دلار»، انواع کالا‌ها از مبادی ورودی گمرکات استان البرز وارد شده است.

وی در پایان، با اذعان به منفی بودن مبادلات تجاری گمرکات استان البرز میزان حقوق ورودی کالا(گمرکی) در این مدت را بیش از «۶۰۵ میلیون ریال» عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز