خبرگزاری کار ایران

کشف سیگار‌، دارو و مکممل های قاچاق از سوی ماموران انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۸۷

طی روزهای گذشته سیگار قاچاق در استان های فارس، زنجان و چهارمحال و بختیاری و دارو و مکممل های قاچاق در استان اصفهان توسط ماموران انتظامی کشف شد.

کشف سیگار قاچاق در استان های فارس، زنجان و چهارمحال و بختیاری و دارو و مکممل های قاچاق در استان اصفهان از مهمترین اخبار پلیس در این حوزه اعلام شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه پلیس، مأموران انتظامی شهرستان شیراز در بازرسی از یک پارکینگ در شیراز، هفت میلیون و ۹۴۰ هزار نخ سیگار و ۱۴ دستگاه دوربین مداربسته قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در شیراز مأموران انتظامی این شهرستان با شناسایی محل نگهداری مقادیری کالای قاچاق پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر عزیمت کردند.

سرهنگ " اسماعیلی " ادامه داد: در بازرسی از محل مورد نظر که پارکینگی در یکی از مناطق شیراز بود، تعداد هفت میلیون و ۹۴۰ هزار نخ سیگار و ۱۴ دستگاه دوربین مداربسته قاچاق کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵۲هزار نخ سیگار قاچاق در سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه " زنجان " از کشف بیش از ۱۵۲ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو خبر داد.
سرهنگ " مهدیخانی " در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵مشکوک شدند.

وی تاکید کرد: ماموران به راننده خودرو مذکور دستور ایست صادر که راننده بدون توجه به هشدار با افزودن به سرعت خود اقدام به فرار کرد.

مهدیخانی در ادامه افزود: ماموران موفق شدند پس از تعقیب گریز کوتاه و با استفاده از علائم هشدار دهنده و تمهیدات لازم خودرو را متوقف کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۵۲هزارو ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

به گفته وی متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف سیگار خارجی قاچاق در " شهرکرد "

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری از کشف ۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، خبر داد.
سرهنگ " صباغی " افزود: با کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع کالای دخانی قاچاق فعالیت دارد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد: پس از یک سری اقدامات فنی و پلیسی فرد مورد نظر شناسایی و در بازرسی از خودروی وی ۸ هزار نخ سیگار خارج قاچاق کشف شد.

" صباغی " تصریح کرد: با تشکیل پرونده موضوع به مراجع قضایی ارجاع شد.

۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در یک وانت پیکان

ماموران انتظامی شهرستان " کازرون " استان فارس، موفق به کشف ۴۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان " کازرون " در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق مواد دخانی و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی از تردد یک دستگاه پیکان وانت حامل سیگار قاچاق در یکی از خیابان های شهرستان مطلع و مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ " محسن سروقد " تصریح کرد: مأموران انتظامی با تیز هوشی و گشت زنی هدفمند در محدوده مورد نظر خودروی حامل سیگار قاچاق را شناسایی و با عکس العمل سریع آن را متوقف و در بازرسی از آن ۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی افزود: در این زمینه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۳۴۸ هزار نخ سیگار قاچاق در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در استان بوشهر از کشف ۳۴۸۶۰۰ نخ سیگار قاچاق طی یک عملیات خبر داد.

سرهنگ " رهام رضایی " با بیان این خبر گفت: در پی تشدید طرح مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان یک دستگاه خودرو سواری پزو پارس به رانندگی شخصی بنام " ب. م " را در محور خورموج – بوشهر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با بررسی بیشتر متوجه شدند خودرو مذکور حامل کارتن های حاوی پاکت های سیگار قاچاق می باشد.
" سرهنگ رضایی " ادامه داد: در بازرسی از خودرو یاد شده تعداد ۳۴۸۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف گردید.

این مسوول انتظامی با اشاره به ناکام ماندن قاچاقچیان در جابجایی این محموله خاطر نشان کرد: سیگارهای مکشوفه پس از جمع آوری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مبادی مربوطه شد.

کشف مکمل های قاچاق غیر بهداشتی از یک انبار

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اصفهان از کشف مقدار ۲۵۰ نوع از انواع داروها، آمپول های هورمونی و مکمل های غیر مجاز و فاقد هلوگرام بهداشتی از محل انبار یک فرد متخلف خبر داد.

سرهنگ " محمدعلی یوسلیانی " فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر نگهداری و توزیع مواد نیروزا و مکمل های غیر مجاز قاچاق، بلافاصله موضوع تحت پیگیرد ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از تحقیقات و رصد فعالیت این فرد و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با اخذ نیابت قضائی به آدرس مورد نظر اعزام و پس از بازدید از محل تعداد ۲۵۰ عدد انواع دارو ها، آمپول های هورمونی و مکمل های غیر مجاز و فاقد هولوگرام بهداشتی و قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ یوسلیانی گفت: داروها و مکمل های کشف ساخت کشورهای خارجی بوده، که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

**کشف ۵ هزار داروی اعتیاد آور در شیراز
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف پنج هزار و ۱۶۰ داروی اعتیادآور در شیراز خبر داد.
سرهنگ " محمد جعفر تولایی " با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در پوشش یک باب دکه روزنامه فروشی مبادرت به توزیع و پخش داروهای اعتیادآور در یکی از محله های شیراز می نماید، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل هیچ گونه قرص غیرمجاز کشف نشد ولی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم محل نگهداری داروهای اعتیادآور را در نزدیکی دکه شناسایی کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر فارس گفت: در بازرسی از این انبار سه هزار و ۲۰۰ قرص ترامادول، یک هزار و ۶۰ قرص کلونازپام، ۹۰۰ قرص متادون و ۲۵ عدد شربت متادون کشف و در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز