خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت:

مردم از کیفیت نان راضی نیستند / اصلاح قیمت نان در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۸۷

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه نظام اصلاح قیمت نان در دست بررسی است، گفت: سالانه ۱۱ هزار میلیارد تومان یارانه گندم از سوی دولت پرداخت می‌شود.

مجتبی خسرو تاج در ششمین دوره اجلاس اتاق اصناف کشور گفت: مصرف کننده و نانوا در پی عدم تغییر قیمت نان در دو سال گذشته ناراضی هستند.

به گزارش ایلنا، خسروتاج تصریح کرد: به دلیل اینکه در سال گذشته قیمت نان اصلاح نشده کیفیت و اندازه نان دچار تغییر شده است که نارضایتی مصرف‌کننده را درپی داشته است.

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت بیان کرد: در راستای ارتقای جایگاه و نقش اصناف در بازرگانی داخلی قدم هایی برداشته شده است.

خسروتاج یادآور شد: سیاست دولت برای ثبات بازار هوشمندانه بوده که حفظ ثبات قیمت ارز و اطلاع رسانی شفاف دولت در این موضوع تأثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری حسین شریعتمدار مشاور رئیس جمهور خواستار افزایش قیمت به درستی شد، بیان کرد: همراهی اصناف در راستای عدم افزایش قیمت هوشمندانه است.

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت تأکید کرد: در راستای مشکلات مالیاتی جلسه‌ای در چند روز آینده باعسکری برگزار خواهد شد.

خسروتاج در رابطه با ضعف مشکل بودجه اصناف، اظهار کرد: به وزیر پیشنهاد شده از طریق افزایش قیمت مشکل نرخ پروانه کسب برخی از نیازهای مالی رفع شود.

وی با بیان اینکه امید است تشکل‌های تخصصی اتاق اصناف تشکیل شود، گفت: در راستای ادامه تولید گندم در سال جاری ۷ میلیون تن گندم از کشاورز خریداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز