خبرگزاری کار ایران

مدیریت منعطف نیروی انسانی از مهمترین شاخصه شرکت پارس خودرو است

کد خبر : ۲۰۲۳۶۲

ایلنا: دبیر کل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی از خطوط تولیدی شرکت پارس خودرو بازدید و از نزدیک در جریان روند تولیدات این شرکت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علی رضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی، شرکت پارس خودرو را یکی از شرکت های منعطف در مدیریت منابع انسانی دانست.

محجوب گفت: پارس خودرو شرکتی است با مشخصات مدیریت منعطف و معطوف به مدیریت منابع انسانی که این با ارزش ترین نکته ایست که می توان به آن اشاره و تکیه کرد.

وی در خصوص اهمیت و احترام به نیروی انسانی گفت: در دنیا اهمیت خاصی برای مدیریت نیروی انسانی قائل هستند به طور مثال ساز مان بین المللی کار، در گزارش امسال خود متذکر شده کشورهایی در اشتغال موفق هستند که به نیروی کار احترام بیشتری گذاشته و قانون و مقررات کار را اجرایی می کنند و این درست در مقابل کسانی است که فکر می کنند اشتغال در صورت عدم اجرا قوانین و مقررات پیدا می شود.

محجوب گفت: شرکت پارس خودرو با توجه به مشکلات متعدد از جمله استمرار تحریم ها که امروز در صنعت خودرو وجود دارد قوانین و مقررات کار را بخوبی اجرایی نموده است و با مدیریت صحیح و تلاش فراوان توانسته با تحمل فشارها در بدنه مدیریت، پرسنل کمترین آسیب را ببینند.

دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره بر مشکلات خودروسازان در خصوص رفع این مشکلات گفت: شرکت های خودرو ساز می بایست برای تشریح شرایط کنونی خود از کمیسیون های تخصصی مجلس جهت برگزاری جلسات مشترک و بازدید از شرکت ها دعوت کنند ویا با حضور در کمیسیون های تخصصی در مجلس و تشریح شرایط حال حاضر جهت شفاف سازی وضعیت تلاش نمایند تا مجلس و خودرو سازان به یک نقطه مشترک و واحد برسند تا مجلس بتواند به خودرو سازان کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز