خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت شورای شهر تهران در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۳۲

اعضای شورای شهر تهران در پیام‌های جداگانه‌ای سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، علی اعطا، عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پیامی نوشت: 

«انا لله و انا الیه راجعون»

حادثه جانکاه و دردناک جان باختن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در سانحه دلخراش سقوط هواپیما تهران - یاسوج، ملت ایران را داغدار کرد.

این ضایعه غم انگیز را به عموم ملت ایران، به ویژه به خانواده‌های داغدیده این عزیزان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای جانباختگان آرامش و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

همچنین سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست در واکنش به حادثه در کانال تلگرامی خود نوشت: 

انا للّه و انا الیه راجعون 

با کمال تأسّف و تأثّر، سانحه دلخراش و دردناک سقوط هواپیما تهران – یاسوج بار دیگر ملت شریف ایران را داغدار کرد و جامه سیاه بر تن آنان نشاند. 

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت شریف ایران، از درگاه یگانه هستی‌بخش مسئلت می‌کنم تا از خزانه غیبش و به لطف و کرمش، برکات و عنایات خویش را بر خانواده‌های داغدار این حادثه نازل فرموده و تحمّل این مصیبت را برای آنها آسان فرماید. 

در پیام تسلیت محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به خانواده جانباختگان هواپیمای مسافربری آسمان آمده است: 

حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافری‌بری و جان باختن جمعی از هم وطنانمان موجب تالم و تاثر گردید. این حادثه تلخ و ناگوار را به خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت می‌‌گوییم و از خداوند منان مغرفت الهی را طلب می‌کنیم. 

مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها هم در پیام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج موجب تاسف و تاثر گردید. بدیهی است تحمل این مصیبت جز در سایه صبوری و بردباری و یاد خداوند سبحان امکان‌پذیر نخواهد بود.

از مسئولان امر انتظار می رود به منظور پیشگیری از بروز سوانح مشابه، در اسرع وقت دلایل اتفاق رخ داده را شناسایی کرده و تمهیدی بیندیشند امنیت و جان شهروندان در معرض مخاطره قرار نداشته و هربار به دلیل غفلت و کاستی، شاهد عزادار شدن ملت شریف ایران نباشیم.

برای جان باختگان این سانحه، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان، خانواده های داغ دیده و همچنین ملت ایران، صبر و شکیبایی آرزو می‌نمایم.

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای تهران نیز در تلگرام خود نوشت: سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از شهروندان عزیز که موجب جریحه‌دارشدن دوباره احساسات ملت ایران گردید را به خانواده‌های داغدار و همه شهروندان عزیز تسلیت می‌گویم و برای آن درگذشتگان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

مجید فراهانی، عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران نیز در پیامی نوشت: 

انا لله انا الیه راجعون "

دوباره غم و دوباره اندوه بر چهره سرزمین ایران نشست ،با چشمانی اشک بار و قلب هایی پر از اندوه یک بار دیگر به مام وطن تسلیت می گوییم.

سانحه  تلخ و سوزناک سقوط هواپیمای تهران یاسوج که منجر به جان باختن ۶۰ تن از هموطنانمان شد را به خانواده های این عزیزان تسلیت و تعزیت و از درگاه حضرت باری تعالی غفران و رحمت واسعه برای جان باختگان مسئلت می کنم.

امید است دولت و مسوولین هواپیمایی با ارائه گزارشی از دلایل و علل وقوع این حادثه به ملت شریف ایران علاوه بر شفاف سازی تدبیری بیندیشند که از این پس شاهد وقوع چنین حادثه هایی نباشیم و این تدبیر ،امید را  به کارامدی و دغدغه مندی مسوولین نسبت به سرنوشت احاد ملت جامعه ایران پررنگ تر کند .

خدایا چنان کن سرانجام کار 

تو خشنود باشی و ما رستگار 

الهام فخاری، رئیس کمیته اجتماعی و اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در پیامی آورده است: 

به نام پروردگار

حادثه تاسف‌بار و فاجعه پرواز تهران-یاسوج هواپیمایی آسمان امروز بار دیگر ‌ایرانیان را به سوگ نشاند. با همدردی با خانواده درگذشتگان سانحه دلخراش پرواز تهران یاسوج ، درگذشت همراه دانش‌پژوه، خلاق و پرامیدمان، دکتر عبدالرضا کردی عضو پرتلاش جامعه روان‌شناسان ایران و نهادهای روان‌شناسان در سطح جهانی، عضو موثر کارگروه توان یابان کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و رئیس فرهنگسرای ملل را به خانواده  ایشان، جامعه روان‌شناسان و روان‌درمانگران ایران، شهروندان تهران و همکاران شورای شهر تسلیت عرض می نماییم.

محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز در پیامی نوشت: 

اناالله و اناالیه راجعون

سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران - یاسوج که منجر به فوت تعدادی از هموطنانمان شد موجب تاسف و تالم فراوان گردید و بازهم قلب ایرانیان را اندوهگین و داغدار کرد.

ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران نیز در توییتر خود نوشت: جان‌ باختن تعدادی از هموطنان‌ عزیزمان را  در سانحه دردناک سقوط هواپیمای یاسوج - تهران تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان داغدارشان صبر آرزومندم.

زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر نیز در توییتر خود یادآور شد: زمانی که دولت را برای هواپیماهای تازه خریداری شده مورد تمسخر قرار داده و برجام را نفی و مذمت می‌‌کردیم،‌ آیا ترس و وحشت ۶۶ مشافر و خدمه هواپیمای آسمان را در ذهن‌مان مجسم نکردیم؟

در پیام تسلیت سیدحسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و جان باختن مسافران این پرواز آمده است: 

انا لله و انا الیه راجعون

سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد، بار دیگر ایرانیان را به سوگ نشاند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده و عرض تسلیت به بازماندگان و ملت شریف ایران از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در توییتر خود نوشت: خداوند متعال کاپیتان،‌ مهمانداران، امنیت پرواز و سایر خدمه و مسافران این سانحه هوایی را بیامرزد و به خانواده‌هایشان صبر اعطا فرماید. هر روز عزادار غمی جانکاه هستیم،‌ به‌راستی علت این همه مصیبت چیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز