خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌های شورایاری‌ها از امروز اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۳۸

از امروز نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌های چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها اعلام می‌شود و افراد از روز ۷ اسفند به مدت سه روز برای اعتراض به رد صلاحیت‌ها مهلت دارند.

سخنگوی ستاد چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: از امروز نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌های چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها اعلام می‌شود.

امیر فاضل الهیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره تایید صلاحیت کاندیدا‌های شورایاری‌ها گفت: روند تایید صلاحیت به این شکل بوده که بعد از ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای اخذ سوء پیشینه اقدام و اطلاعات آن برای ما نیز ارسال می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این اسامی داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها به مراجع چهارگانه ارسال شده تا استعلام درباره آنها گرفته شود. همچنین کمیته بررسی صلاحیت کاندیداها تشکیل شد تا اطلاعات به صورت مستند تهیه شود.

الهیان با اشاره به اینکه امروز تا ساعت ۱۲ شب اطلاعات به هیات نظارت ارسال خواهد شد، گفت: هیات نظارت این اطلاعات را بررسی خواهد کرد و نتیجه بررسی به افرادی که صلاحیتشان از سوی این هیات تایید شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: در روزهای ۵،۶ و ۷ اسفندماه نتایج صلاحیت‌ها اعلام می‌شود و کاندیدا‌ها می‌توانند، با ورود به سایت ثبت‌نام وضعیت خود را مشاهده کنند.

سخنگوی ستاد چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: همچنین داوطلبان در روزهای ۷،۸ و ۹ اسفندماه نیز فرصت اعتراض دارند و از تاریخ دهم به مدت ۴ روز هیات نظارت به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

الهیان گفت: از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه، زمان تبلیغات کاندیدا‌های چهارمین دوره شورایاری‌هاست و انتخابات نیز در ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز