خبرگزاری کار ایران

انتقاد از افزایش کرایه تاکسی‌ها قبل از سال ۹۴ و تایید فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۸۹

تذکر جدی به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی دارم و از شما می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنید.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به افزایش کرایه ی تاکسی ها بر خلاف مصوبه شورا به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تذکر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل دوستی در جریان یکصد و سی و دومین جلسه شورا با اشاره به اقدامات خوب شهرداری تهران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از شهرداری تهران قدر دانی کرد و گفت: با اینکه در زمان راهپیمایی باران هم می بارید و مسیر راهپیمایی پر از کاغذ شده بود ولی با این وجود پاکیزگی در مسیر راهپیمایی نشان از زحمات شهرداری می داد.

دوستی که سخنان خود را به عنوان تذکر قبل از دستور قرائت می کرد ادامه داد: تذکر اصلی من به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی است.

وی افزود: این چه نظارت و مدیریتی است؟ در حالی که مصوبه افزایش کرایه تاکسی ها در سال ۹۴ هنوز به تصویب فرمانداری نرسیده و دولت روی آن نظر نداده می بینیم که تاکسی رانان کرایه ها را افزایش دادند و نظارتی هم بر آن ها نیست.

دوستی تصریح کرد: در زندگی دو عامل اثر مستقیم در اقتصاد خانواده دارد؛ افزایش حقوق و کرایه حمل و نقل که متاسفانه می بینیم هنوز سال به پایان نرسیده نرخ کرایه تاکسی ها با افزایش مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر فرض را بر این بگیریم که مصوبه شورا به تایید فرمانداری و دولت برسد این مصوبه از سال آینده اعتبار خواهد داشت و افزایش کرایه تاکسی ها در زمان فعلی غیر قانونی است.

دوستی خطاب به رییس شورا گفت: من تذکر جدی به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی دارم و از شما می خواهم این موضوع را پیگیری کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز