خبرگزاری کار ایران

سازمان بسیج شهرداری تهران:

کسی در بسیج از جیب مردم برای مقاصد شخصی استفاده نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۰۹

هیچ بسیجی بابت بسیجی بودن و کار برای انقلاب متوقع حقوق و جایگاه نیست و برای سهیم شدن در راهپیمایی مردم هم کسی از محل های شبهه ناک و نامعلوم خرج نکرد.

در پی انتشار مطلبی در خبرگزاری ایلنا در خصوص اقدام نهاد وابسته به شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنی بر توزیع پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود؛ «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» سازمان بسیج شهرداری تهران جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا در این جوابیه آمده است: رسانه شما بعد از انجام راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن انگشت اتهام را به طرف بسیج شهرداری تهران نشانه رفته و تصریح کرده است که درج شعار " توافقات ننگین مایه ذلت ماست " بر روی پلاکاردهای توزیع شده در راهپیمایی، تفرقه انگیز بوده است.

در این خصوص لازم است توضیحات زیر ارایه شود:

الف. دوستان منتقد توضیح بدهند که کجای این شعار تفرقه افکن است؟ این که کسی معتقد باشد یک توافق ننگین، ذلت بار خواهد بود، دقیقا بین چه کسانی تفرقه ایجاد می کند؟

آنچه مسلم است در کشور هیچ کس(به جز کسانی که در جبهه دشمن خدمت می کنند) از یک توافق ننگین خوشحال نخواهد شد. نه تیم مذاکره کننده و نه مردمی که به تبعیت از رهبری پشت آنها ایستاده اند. لذا بسیار عجیب است که کسی توافق ننگین را ذلت بار نخواند و تاکید کند که نباید چنین شعاری بیان شود.

ب. منتقدین برآشفته اند که این شعار ممکن است تیم مذاکره کننده را تضعیف کرده و در کشور دو دستگی ایجاد می کند. سوال ما این است که چرا برخی ها این شعار را به خودشان گرفته اند؟

این شعار نه به کسی اشاره کرده، نه پیش بینی انجام داده، نه قضاوت کرده و نه گروهی را مورد اتهام قرارداده است. این شعار تنها یک گوشزد مردمی به دشمن است که به دنبال توافق ننگین نباشد، چون ملت ایران آن را ذلت بار می داند و هرگز زیر بار آن نخواهد رفت.

شعار مردم در راهپیمایی چهارشنبه نه تنها کسی را تضعیف نمی کند، بلکه باعثتقویت تیم مذاکره کننده است که به فرموده رهبر فرزانه ما " بچه های انقلاب " هستند. آنها بهتر است این پلاکارد را با خود به محل مذاکره برده و به طرف مقابل نشان داده و تصریح کنند که این شعار ملت ایران است و هیچ کس نباید در فکر خود به دنبال تحمیل توافق ننگین بر ما باشد. باید به آنها یادآوری شود که دوره شاه سلطان حسین ها گذشته و دیگر کسی نمی تواند قراردادهایی مانند رویترز و ترکمانچای را بر ایران بزرگ تحمیل کند.

ج. برخی ها گفته اند چرا بودجه شهرداری صرف سیاست ورزی می شود.

اولا در قاموس انقلاب و اسلام، سیاست و دیانت و فرهنگ از هم جدا نیست و قرار هم نبوده دین مداران به گوشه ای خزیده و از ترس هجمه های سیاسیون تریبون به دست سکوت کرده و بترسند و زبان در کام فروبرند. هنوز یادمان نرفته کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را که در نتیجه جدا کردن سیاست و دیانت اتفاق افتاد.

هنوز دوره رضاخانی از ذهن ما پاک نشده که به تبعیت از آتاتورک، ابتدا دین و سیاست را از هم جدا کرد و بعد دین و دین داران را از صحنه تصمیم گیری خارج نمود تا برود آنچه بر سر ملت مستضعف ایران جاری شد.

ما هنوز یادمان نرفته که محمدرضا پهلوی با همین بهانه ها روحانیون را تهدید می کرد و نتیجه سیاست مداری اش غلامی آستان کاخ سفید شد.

بیچاره محمد رضا که بعد از سقوط حتی به آمریکا هم راهش ندادند و ناچار شد در مصر بمیرد.

بسیج سیاست را می شناسد و در هر عرصه ای باشد بنا به تکلیف عمل خواهد کرد، حال میدان عمل می خواهد شهرداری باشد یا جبهه نبرد و در برابر دشمن تا دندان مسلح

کسانی که امروز نگران استفاده سیاسی از بسیج هستند بد نیست نگاهی به گذشته و حال خود داشته باشند تا بدانند چه کسانی سیاست را ابزار قدرت خود قرار دادند و نام چه کسانی به عنوان سیاست باز در این کشور شناخته می شود. آیا یادتان رفته است که چه بر سر شورای شهر اول آوردید؟

د. بسیج یک نهاد مستقل است و این مساله تنها در شهرداری نیست. حکم مسولان بسیج را روسای ادارات امضا نمی کنند و کسی هم در بسیج از جیب مردم برای مقاصد شخصی استفاده نمی کند. ما نه خانه های چندهزار متری داریم و نه برج سازیم و نه با فلان زد و بند راه سیاست ورزی خود را باز می کنیم.

اینجا، کارها عاشقانه، فی سبیل الله، پشت سر ولایت فقیه و با احساس تکلیف انجام می شود. هیچ بسیجی بابت بسیجی بودن و کار برای انقلاب متوقع حقوق و جایگاه نیست و برای سهیم شدن در راهپیمایی مردم هم کسی از محل های شبهه ناک و نامعلوم خرج نکرد.

ه. یکبار دیگر تاکید می کنیم که ملت ایران توافق ننگین را نخواهد پذیرفت اما این بار بعد از این شعار لازم است توضیح دهیم که این شعار برای دشمنان ملت است نه مذاکره کنندگان. باید تصریح شود تا کسی به خودش نگیرد که ای وای از جیب مردم خرج کردند تا علیه ما سخن بگویند.

ملت ایران ثابت کرده است جیب و جانش را برای کشور و انقلابش خواهد داد و اگر اینچنین نبود تا الان برخی متخصصان سیاست و عافیت طلب، کشور را فروخته بودند.

البته شاید هم برخی ها نگران جیب خودشان هستند و لذا داد و بیداد می کنند که مبادا سکه ای از آن کم شود. باید به آنها عرض کنیم شما نگران نباشید، هنوز فرزندان خمینی نمرده اند که دست انقلاب جلوی نااهلان و نامحرمان دراز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز