خبرگزاری کار ایران

حافظی خواستار شد:

افزایش قدرت نظارتی شورا در بودجه سال آتی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۶۲

قدرت نظارتی در بودجه سال آتی شهرداری تهران با تدوین راهکارهایی همچون گزارشگری‌های دوره‌ای افزایش یابد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا خواستار افزایش قدرت نظارتی در بودجه سال آتی شهرداری تهران با تدوین راهکارهایی همچون گزارشگری های دوره ای شد.

به گزارش ایلنا؛ رحمت‌الله حافظی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در ادامه یکصدو بیست و هشتمین جلسه شورا به بیان برخی از موضوعات مرتبط با بودجه تدوین شده پرداخت و بر لزوم حساسیت ویژه در تصویب مصوبات شورای شهر از کمیسیون بودجه خواست تا لایحه بودجه را به صورت فرم های کامپیوتری ارائه دهند که مورد تاکید برخی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

وی همچنین خواستار افزایش قدرت نظارتی در بودجه سال آتی شهرداری تهران با تدوین راهکارهایی همچون گزارشگری های دوره ای شد.

حافظی در ادامه بر لزوم دقت به تفکیک بودجه نقدی و غیر نقدی تاکید کرد و بررسی بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها را مورد توجه قرار داد.

عبدالحسین مختاباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران به روند تصویب بودجه در برخی کشورها اشاره کرد و اظهار داشت: باید بررسی بودجه با حضور مردم و متخصصین انجام شود تا عملکرد اعضا در جهت بهبود عملکرد مورد نقد قرار گیرد.

اقبال شاکری، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تشکر از عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: علی رغم وجود برخی مشکلات، اتفاقات خوبی برای اولین بار در بودجه سالجاری شهرداری تهران رخ داده است که باید بابت آنها از کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تشکر کرد.

وی همچنین بر لزوم تدوین فرایند مشخصی در بررسی بودجه شهرداری گفت: اگر مسئولیت هر کمیسیونی مشخص شود این روند به خوبی شکل می گیرد.

شاکری با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران هر دو هفته یکبار اشاره کرد و پیشنهاد برگزاری جلسات این کمیسیون به صورت مردمی پس از تدوین بودجه سالجاری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز