خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۴۱

سومین همایش آلودگی هوا و صدا در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه از ۸ و نیم تا پنج بعد از ظهر در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می‌شود.

سومین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا این هفته در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی با ارائه ۵۲ مقاله تخصصی به صورت شفاهی و ۷۸ مقاله به صورت پوستر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، وحید حسینی دبیر سومین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا از دریافت ۲۵۰ مقاله تخصصی در این دوره از همایش خبر داد و گفت: کمیته علمی همایش در مجموع ۱۳۱ مقاله را پذیرفتند که از این تعداد ۵۲ مقاله برای ارائه شفاهی انتخاب شده و ۷۸ مقاله هم به صورت پوستر ارائه می‌شوند.

به گفته وی در این همایش ۵ نفر از محققان و کارشناسان برجسته بین المللی حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

به گفته حسینی علاوه بر مقالات در این دوره از همایش ۵ کارگاه تخصصی با موضوعات مرتبط با حوزه آلودگی هوا و صدا، ۱۴ نشست علمی ارائه مقالات و یک نشست علمی هم همزمان با برنامه اصلی برگزار خواهد شد.

وی گفت: استقبال متخصصان و محققان حوزه آلودگی هوا و صدا از همایش بیشتر از دوره های گذشته بوده است. در این دوره ما حدود یکصد مقاله تخصصی بیش از دومین دوره دریافت کردیم و این امر نشان می‌دهد ظرفیت های پژوهشی بالایی در کشور در این حوزه وجود دارد.

بر اساس برنامه های اعلام شده سومین دوره همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا پنج مهمان خارجی خواهد داشت که سه نفر از آنها در این همایش سخنرانی و مقاله ارائه می کنند. این میهمانان همچنین در برگزاری تعدادی از کارگاه های علمی مشارکت دارند. میهمانان خارجی این همایش پرفسور «نینو کنزلی»، معاون انیستیتو بهداشت عمومی سوئیس، پرفسور «تونی هانسن»، محقق دانشگاه برکلی کالیفرنیا آمریکا، پرفسور «مایک برگین»، متخصص آلودگی هوا دانشگاه دوک آمریکا، «آندریاس مایر»، مشاور اروپایی و متخصص فیلترهای جذب دوده دیزل و «ولکر هنسل»، مدیرعامل موسسه استاندارد کیفی فیلتر دوده VERTهستند.

سومین همایش آلودگی هوا و صدا در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه از ۸ و نیم تا پنج بعد از ظهر در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود. افرادی که علاقه مند به شرکت در این همایش هستند می توانند از طریق سایت همایش به نشانی http: / / aqm. sharif. ir اطلاعات را دریافت کرده و برای ثبت نام اقدام کنند. این همایش با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف، شهرداری تهران و شرکت کنترل کیفیت هوا برگزار می‌شود و صبح روز چهارشنبه با حضور محمد باقر قالیباف، شهردار تهران آغاز به کار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز