خبرگزاری کار ایران

در واکنش به تخریب طبقه ۷ پاساژ علاءالدین بر اثر ساخت و ساز غیرقانونی؛

انصاری: ستاد مبارزه با فساد اداری در شهرداری‌ها تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۰۶

کوچک‌ترین ساخت‌و ساز غیرقانونی که در خیابان‌ها یا کوچه‌‌ها انجام می‌شود، ماموران شهرداری سریع دست به کار می‌شوند و جلوی تخلف را می‌گیرند، برای ما سوال است؛ چگونه این تخلف بزرگ از دید ماموران شهرداری دور مانده و علی‌رغم تذکرات برخورد مناسبی نیز با متخلفان صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد؛ ستاد مبارزه با فساد اداری در شهرداری‌ها، به خصوص شهرداری تهران و کلان شهر‌ها برای پیگیری بهتر تخلفات موجود و احتمالی ایجاد شود.

غلامرضا انصاری در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره تخلف صورت گرفته در پاساژ علاءالدین و ساخت یک طبقه غیرقانونی در این پاساژ گفت: در باره این موضوع هم مالک و هم شهردار منطقه که نظارت مناسبی بر منطقه خود نداشته است، متخلفان اصلی هستند.

وی افزود: کوچک‌ترین ساخت‌و ساز غیرقانونی که در خیابان‌ها یا کوچه‌‌ها انجام می‌شود، ماموران شهرداری سریع دست به کار می‌شوند و جلوی تخلف را می‌گیرند، برای ما سوال است که چطور در پارکینگ‌های این ساختمان تغییر کاربری صورت گرفته و یک طبقه اضافه نیز در بالای برج ساخته شده آن هم در محلی که در معرض دید همه است و روزانه ماموران و مسئولان زیادی از آن عبور می‌کنند، اما این تخلف بزرگ از دید مامورین شهرداری دور مانده و علی‌رغم تذکرات برخورد مناسبی نیز با متخلفان صورت نگرفته است.

انصاری تاکید کرد: جدای از این مساله سازه این ساختمان از نظر ایمنی مورد تایید نیست و با ایرادات و تخلف‌های زیاد ساخته شده است.

این عضو شورای شهر درباره برخورد شورای شهر با چنین تخلفاتی گفت: لازم است؛ ستاد پیگیری و مبارزه با فساد اداری در شهرداری‌ها به خصوص شهرداری تهران و کلان شهر‌ها دائر شود، تا به صورت جدی‌تر این مساله دنبال شود.

وی با تاکید براینکه این گونه تخلفات باید در قابل فساد اداری پیگیری شود، گفت: در این حالت راحت‌تر می‌توان به این موضوعات ورود پیدا کرد.

انصاری تصریح کرد: درباره این موضوع قطعا تخلفاتی انجام شده، که لازم است پیگیری شود، اما عدم وجود ستاد مبارزه با فساد اداری و قانون مناسب در این زمینه دست شورای شهر را در بررسی مناسب بسته است.

این عضو شورای شهر تهران در خاتمه بر ضرورت در نظرگرفتن درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها تاکید کرد.

گفتنی است؛ شب گذشته با حضور ماموران شهرداری تهران طبقه ۷ پاساژ علاء‌الدین که بدون مجوز قانونی احداثشده بود، تخریب و طبقه منفی ۳ نیز پلمپ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز