خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر پیشنهاد شد؛

ایجاد اتاق فکر نخبگان در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۸۳

در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از ۱۵ نفر از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۳ تهرانی از سوی رئیس شورا و شهردار تهران تقدیر به عمل آمد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در جریان تقدیر از برگزیدگان آزمون سراسری تهرانی پیشنهاد داد تا اتاق فکر نخبگان برای بهره‌گیری از راهنمایی‌های نخبگان در مسائل شهری ایجاد شود.

به گزارش ایلنا؛ در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از ۱۵ نفر از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۳ تهرانی از سوی رئیس شورا و شهردار تهران تقدیر به عمل آمد.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ۱۵ نفر دیگر از برگزیدگان آزمون سراسری امسال از دیگر نقاط کشور هستند، گفت: نیمی از برگزیدگان این آزمون را تهرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: رقابت بسیار خوب و گسترده‌ای در سطح کشور برای دستیابی به قلل رفیع علمی رخ داده است. همانطور که گفته شد ۹ دی در تاریخ ماندگار خواهد بود، این اتفاق نیز در زندگی این افراد ماندگار می‌شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در میان این برگزیدگان دو نفر از رشته ریاضی، دو نفر از رشته زبان، ۵ نفر از رشته هنر، ۵ نفر از رشته علوم انسانی و یک نفر از رشته تجربی هستند. لوح یادبود و هدیه آنها نیز توسط ریاست شورا و شهردار تهران تهیه شده و به آنها ارائه خواهد شد.

شاکری در ادامه اظهارات خود پیشنهاد داد: اتاق فکر نخبگان ایجاد شود تا از آنجایی که این افراد مدیران آینده کشور هستند بتوانیم از حالا از راهنمایی‌های آنها در مسائل شهری بهره مند شویم.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه اظهارات شاکری گفت: نخبه‌ها نباید رها شوند بنابراین پیشنهاد می‌دهم با این افراد قراردادی بسته شود تا از مشاوره‌های آنها بهره مند شویم چرا که به طور کلی معتقدم کشور باید برای حفظ نخبگان تدبیر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز