خبرگزاری کار ایران

در واکنش به دفاع چمران از حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون؛

حکیمی‌پور: همه باید به قانون تمکین کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۰۹

این سخنان، اظهارنظرهای شخصی است و مجریان قانون نظر دیگری دارند / قانون اساسی همه را در برابر قانون یکسان شمرده است.

عضو شورای شهر تهران درباره دفاع رئیس شورای شهر تهران از حضور همزمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نباید برداشت‌های شخصی خود را قانون تلقی کنیم.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه رضازاده از عضویت این شورا استعفا نخواهد داد و می‌تواند در انتخابات وزنه‌برداری شرکت کند، گفت: این سخنان، اظهارنظرهای شخصی است و مجریان قانون نظر دیگری دارند و باید دید در زمان انتخابات مجوز شرکت در انتخابات به آقای رضازاده داده می‌شود یا خیر.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به قانون تمکین کنند، تصریح کرد: نباید برداشت‌های شخصی خود را قانون تلقی کنیم چرا که قانون با صراحت همه چیز را مشخص کرده است و مجریان قانون نیز باید آن را اعمال کنند و نمی‌توان بین افراد تمایزی قائل شد.

حکیمی‌پور در مورد حضور همزمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون گفت: برداشت مسئولان این است که نباید این طور باشد و حضور همزمان در شورای شهر و فدراسیون را مغایر قانون می‌دانند.

وی ادامه داد: به همین دلیل آقایان دنیامالی و ساعی نتوانستند در فدراسیون‌های قایقرانی و تکواندو حضور داشته باشند و ملاکی که در مورد آقایان ساعی و دنیامالی مدنظر قرار گرفت در مورد آقای رضازاده نیز باید اعمال شود.

حکیمی‌پور با تاکید بر اینکه قانون اساسی همه را در برابر قانون یکسان شمرده است، افزود: همه چیز در زمان انتخابات فدراسیون مشخص خواهد شد و مسئولان احراز صلاحیت کاندیداها مشخص می‌کنند که چه کسی می‌تواند در انتخابات فدراسیون شرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز