خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان پیروزی / حادثه یک مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۱۱

این حادثه در طبقه اول یک ساختمان ۴ طبقه ۸ واحدی رخ داده است و از آنجایی که منزل خالی از اسباب اثاثیه بوده، به همین دلیل تنها انفجار رخ داده و آتش سوزی صورت نگرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام انفجار ساختمانی در خیابان پیروزی گفت: انفجار در طبقه اول یک ساختمان ۴ طبقه ۸ واحدی رخ داده که خوشبختانه به دلیل خالی بودن منزل، آتش‌سوزی صورت نگرفته است.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره انفجار خیابان پیروزی گفت: ساعت ۱۲:۴۲ دقیقه حادثه انفجار یک منزل مسکونی در خیابان شکوفه ابتدای خیابان عزیزی در محله پیروزی به آتش‌نشانی تهران گزارش شد و بلافاصله همکاران ما از ایستگاه شماره ۳ برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در طبقه اول یک ساختمان ۴ طبقه ۸ واحدی رخ داده است و از آنجایی که منزل خالی از اسباب اثاثیه بوده، به همین دلیل تنها انفجار رخ داده و آتش سوزی صورت نگرفته است.

ملکی با اشاره به اینکه انفجار شدیدی رخ داد، گفت: شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌های کل ساختمان شکست اما خوشبختانه حادثه تنها یک مصدوم داشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره علت بروز حادثه گفت: تنها وسیله منزل یک دستگاه آبگرمکن بوده است و فرد داخل منزل عنوان کرده شیر آب گرم را باز کرده و این انفجار رخ داده است که به دلیل شدت انفجار دیوارهای داخل منزل تخریب شده است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مصدوم حادثه گفت: وی بر اثر حادثه دچار سوختگی و به عوامل اورژانس تهران تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز