خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران:

با اظهارات تشنج‌آمیز مانع اطلاع‌رسانی نشویم / مردم حق دارند بدانند اموال شهرداری چگونه هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۹۱

وقتی من به روزنامه همشهری درباره درج نکردن خبر فروش ارزان‌قیمت این زمین تذکر دادم، ما را متهم به سانسور و دیکتاتوری کردند و گفتند شما سانسورچی و ما مدافع آزادی مطبوعات هستیم.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از واکنش برخی اعضاء به تذکر وی درباره روزنامه همشهری گفت: امیدوارم بعد از این با این اظهارات تشنج‌آمیز مانع آگاهی مردم نشویم، زیرا اموال شهرداری متعلق به مردم است و آنها حق دارند بدانند این اموال چگونه هزینه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن سرخو در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تذکر اعضای شورای شهر به شهردار را نباید اعضای دیگر شورا پاسخ دهند، گفت: وقتی درباره فروش زمین فرمانیه به قیمت ارزان متری هشت و نیم میلیون تومان تذکری را مطرح کردیم، شهردار تهران در همان جلسه گفت اگر موارد دیگری هم هست اعلام کنید تا پاسخ دهیم، اما وقتی من به روزنامه همشهری درباره درج نکردن خبر فروش ارزان‌قیمت این زمین تذکر دادم، ما را متهم به سانسور و دیکتاتوری کردند و گفتند شما سانسورچی و ما مدافع آزادی مطبوعات هستیم.

سرخو تصریح کرد: البته این آرزوی قلبی ماست که روزی را ببینیم که دوستان هم مدافع آزادی مطبوعات باشند، اما کسانی که این حرف را شنیدند از آن به عنوان طنز تلخ سیاسی یاد می‌کنند.

وی بادآور شد: چند جلسه قبل درباره عملکرد روزنامه همشهری تذکری داده بودم که از آنجا که برخی در واکنش به این تذکر به من اهانت کرده بودند، درخواست وقت پاسخگویی کردم.

این عضو شورای شهر تهران به سوابق تحصیلی و شغلی خود اشاره کرد و افزود: من کارشناس ارشد شهرسازی و کارشناس رسمی دادگستری هستم و اگر حرفی می‌زنم از موضع کارشناسی است. کارهایی که در حوزه حمل و نقل در یک سال گذشته انجام شده، بخشی از اقداماتی است که همه توان، انرژی و سوادم را برای اجرای آنها به کار برده‌ام.

وی در پایان با بیان اینکه نمی‌خواهم به این توهین پاسخ دهم، گفت: امیدوارم بعد از این با این اظهارات تشنج‌آمیز مانع آگاهی مردم نشویم، زیرا اموال شهرداری متعلق به مردم است و آنها حق دارند بدانند این اموال چگونه هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز