خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با ایلنا:

نیاز نیست به عزل شجاع‌پوریان بپردازیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۷۹

گمان نمی‌کنم که نیاز باشد به این مسئله بپردازیم مگر آنکه خود شجاع پوریان بخواهد این بحثعنوان شود، در آن صورت هر طور که خود وی صلاح می‌داند، بهتر است عمل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مورد عزل معاون اداری و اجرایی پیشین شورای شهر تهران به دلیل مکاتباتی که در زمان سفر وی بدون اطلاع او و با مهر و امضا ایشان صورت گرفته، گفت: آنچه من در نشست خبری خود در این زمینه اعلام کردم، تنها نقل قول از آقای چمران رئیس شورای شهر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از انتخابات هیات رئیسه در سال دوم شورای اسلامی شهر تهران ولی الله شجاع پوریان معاون اداری و اجرایی این شورا پس از ایراد نطق پیش از دستور خود و انتقاداتی که به انتخابات هیات رئیسه وارد کرد از سمت خود به عنوان معاون اداری و اجرایی شورا استعفا کرد که این استعفا از سوی ریاست شورا پذیرفته نشد؛ در حالی که چندی بعد در زمانی که شجاع پوریان به سفر حج رفته بود، طی حکمی از سوی مهدی چمران رئیس جدید شورا از سمت خود عزل شد. این اقدام انتقادات و واکنش‌های بسیاری را به ویژه در میان اصلاح طلبان شورای شهر به وجود آورد.

رضا تقی‌پور سخنگوی شورا نیز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد این اتفاق به نامه‌نگاری‌هایی که در زمان عدم حضور شجاع‌پوریان در ایران از دفتر وی و با مهر و امضای او صورت گرفته بود اشاره کرد و این مسئله را دلیل عزل ایشان در زمان عدم حضور شجاع پوریان در کشور بیان کرد.

شجاع‌پوریان نیز این اظهار نظر سخنگوی شورا شهر را غیرمنصفانه خواند و عنوان کرد که تنها یک نامه‌نگاری آن هم با هماهنگی وی برای کمک به کودکی سرطانی صورت گرفته است.

پس از این واکنش رضا تقی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: آنچه من به عنوان دلیل عزل آقای شجاع پوریان و نامه نگاری‌های دفتر ایشان بیان کردم تنها نقل قول از آقای چمران بود بدون آنکه اطلاع اضافی داشته باشم و یا بخواهم تحلیلی در این مورد ارائه دهم.

وی ادامه داد: من گمان نمی‌کنم که نیاز باشد به این مسئله بپردازیم مگر آنکه خود شجاع پوریان بخواهد این بحثعنوان شود، در آن صورت هر طور که خود وی صلاح می‌داند، بهتر است عمل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که «وی دلیل اصلی عزل شجاع پوریان را چه می‌داند»، گفت: آنطور که چمران اظهار کرده است پس از انتخابات هیات رئیسه شجاع پوریان عنوان کرده که این وظیفه را تنها برای یکسال پذیرفته و نمی‌خواهد آن را ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز