خبرگزاری کار ایران

چمران در گفت‌وگو با ایلنا:

ضرب و شتم شهروند تهرانی را پیگیری می‌کنیم / افراد درگیر پیمانکار شهرداری بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۳۳

اگر کسی مرتکب تخلفی شده است باید به قانون سپرده شود و طبق قانون با او رفتار کرد و ما نیز این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در مورد ضرب و شتم یکی از شهروندان از سوی نیروهای منتسب به شهرداری تهران گفت: ماموران شهرداری با مردم درگیر نمی‌شوند، بلکه کسانی که با مردم درگیر شده‌اند؛ پیمانکار شهرداری بوده‌اند.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بدرفتاری‌ برخی ماموران منتسب به شهرداری با شهروندان به ویژه در یک ماه اخیر، با تاکید براینکه این ماموران شهرداری نیستند که با مردم درگیر می‌شوند، گفت: اولا این درگیری‌ها با پیمانکاران شهرداری به وجود آمده است، ثانیا در این درگیری‌ها ماموران شهرداری نیز فراوان و به شدت کتک خورده‌اند و به بیمارستان هم رفته‌اند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر کسی مرتکب تخلفی شده است باید به قانون سپرده شود و طبق قانون با او رفتار کرد و ما نیز این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم شورای شهر برای جلوگیری از استمرار چنین حوادثی چه خواهد بود، گفت: به هرحال اینها مسائلی است که پیش می‌آید و شورای شهر وظایفش را در این زمینه انجام داده و بعد از این نیز انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز