خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه ها اعلام کرد:

جابه جایی بیش از ۱۰ میلیون مسافر در سه ماه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۹۵

در سه ماه نخست امسال شمار مسافران ورودی و خروجی از پایانه‌های مسافربری غرب، جنوب، شرق و بیهقی تهران به ۱۰میلیون و ۴۴۳ هزار و۱۲۶ نفر رسید.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از جابه جایی بیش از ۱۰میلیون مسافر از پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران در سه ماه نخست سال ۱۳۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حاجی بیگی با بیان این مطلب گفت: آمارها نشان می دهد، در سه ماه نخست امسال شمار مسافران ورودی و خروجی از پایانه‌های مسافربری غرب، جنوب، شرق و بیهقی تهران به ۱۰میلیون و ۴۴۳ هزار و ۱۲۶ نفر رسید.

حاجی بیگی با اعلام اینکه این تعداد مسافر با استفاده از ۶۵۷ هزار و ۶۹۸ سرویس مسافربری به ۳۶۰ شهرکشورمان و ۸ شهر در کشورهای همسایه سفر کردند، تصریح کرد: آمار منتشرشده نشانگر این است که در سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال، ۴ میلیون و ۲۶۵ هزار و۸۲۰ مسافر از پایانه‌ مسافری غرب؛ ۳میلیون و ۵۰۴هزار و ۱۸۴مسافر از پایانه مسافری جنوب؛ یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۳۳۴ مسافر از پایانه مسافری شرق و ۸۹۱ هزار و ۷۸۸ مسافر، ‌ از پایانه مسافری بیهقی سفرشان آغاز کرده یا در تهران به پایان رسانده‌اند.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، در این مدت اتوبوس‌های مسافربری برون شهری با ۶۴ درصد سرویس دهی بالغ بر۸۷ درصد مسافران؛ خودروهای سواری مسافربر بین شهری با ۳۲ درصد سرویس دهی بالغ بر ۸ درصد مسافران و مینی بوس و میدل باس با ۴ درصد سرویس دهی ۵ درصد مسافران را جابه جا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای قزوین، اصفهان و قم به ترتیب با ۷۰۵ هزار و ۷۰۶ نفرمسافر، اصفهان با ۴۹۲ هزار و۲۵۰ نفرمسافر و قم با ۴۵۰هزار و ۷۵۶ نفرمسافر بوده است.

حاجی بیگی گفت: در میان ۹۹ تعاونی و شرکت مسافربری مستقر در پایانه‌ها، تعاونی مسافربری ۱۷ از پایانه مسافری جنوب با جابه جایی ۴۵۹ هزار و۸۸۲ نفر مسافر و ارائه۲۰هزار و ۸۶۲ سرویس، در رتبه نخست قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز