خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

حوادثجاده‌ای منجر به مرگ دو نفر و مصدومیت ۷ نفر شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۸۸

«خودروی ال ۹۰ به شدت با عقب یک دستگاه اسکانیا بین شهری برخورد کرده بود و ۴ سرنشین خودور محبوس بودند / یک دستگاه خودرو خاور به شدت با یک دستگاه پراید که در کنار جاده متوقف بود، برخورد کرده است و ۵ نفر در آن محبوس شده‌اند.»

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، در دو حادثه برخورد جاده‌ای ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۷ نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز برخورد دو دستگاه خودرو در محدوده شمال به جنوب اتوبان تهران قم حوالی پل فرودگاه اعلام شد، تصریح کرد: این حادثه خارج از حوزه استحفاظی تهران بود اما دو ایستگاه به کمک آتش نشانان حسن آباد قم به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودروی ال ۹۰ به شدت با عقب یک دستگاه اسکانیا بین شهری برخورد کرده بود و ۴ سرنشین خودور محبوس بودند. آتش نشانان با تلاش بسیار موفق به خروج این ۴ سرنشین شدند، اما متاسفانه یک زن و مرد به تایید اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: یک زن و مرد دیگر نیز به شدت دچار آسیب دیدگی بودند که به بیمارستان منتقل شدند. همچنین به دلیل شدت برخورد، اتوبوس اسکانیا دچار نشت گازوئیل شده بود که ایمن سازی برای آن صور گرفت. عملیات در ساعت ۳ و ۲۸ دقیقه به پایان رسید.

ملکی با بیان اینکه حادثه دیگری صبح امروز در ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه به نشانی برزگراه آزادگان به سمت شرق از جاده خاوران، اعلام شد، افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده می کنند یک دستگاه خودرو خاور به شدت با یک دستگاه پراید که در کنار جاده متوقف بود، برخورد کرده است.

وی ادامه داد: باتلاش آتش نشانان ۵ مسافر پراید از خودرو خارج شدند که همگی آنها آسیب جدی دیده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. این عملیات نیز در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز