خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:

شهردار تهران در سفرهای خارجی اعضای شورا را هم ببرد

کد خبر : ۱۷۳۴۰۲

«سه اجلاس در مورد کلانشهرهای دنیا و زیرساخت‌های مدیریتی در این زمینه برگزار خواهد شد و باید شهردار تهران در این سفرها تعدادی از اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تهران نیز با خود همراه کند.»

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: ‌ شهردار تهران برای حضور در اجلاس‌ها و بازدیدهای خود از سایر کشورها، اعضای شورای شهر تهران نیز همراه خود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه کاری با کسب اجازه یا اطلاع دادن شهردار تهران در مورد سفرش به سنگاپور ندارم، گفت‌: باید تعدادی از اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تهران در این سفرها شهردار را همراهی کنند.

وی ادامه داد: ‌ سه اجلاس در مورد کلانشهرهای دنیا و زیرساخت‌های مدیریتی در این زمینه برگزار خواهد شد و باید شهردار تهران در این سفرها تعدادی از اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تهران نیز با خود همراه کند.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به این اظهار نظر گفت: ‌ آقای قالیباف درباره سفرش به سنگاپور اطلاع داده است.

سالاری همچنین به تعاملات خوب میان مدیریت شهری و دولت و وزار اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران در تعاملات خود مسئولیت اموری را به عهده می‌گیرند که جز وظایفش نیست و حتی در تعهدات برنامه پنج ساله دوم شهرداری نیز اشاره‌ای به آن نشده است شهرداری تهران درآمد پایدار ندارد که بخواهد در این زمینه هزیته کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز