خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور:

روستای گودین در کرمانشاه شهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۴۶

هیات دولت با توجه به بافت جغرافیائی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانۀ خدمات، با ایجاد شهر گودین در استان کرمانشاه موافقت کرده است.

فرماندار کنگاور اعلام کرد: مقدمات شهر شدن روستای گودین در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کنگاور، حشمت الله عزیزی در جلسه هماهنگی تشکیل شهرداری گودین، با اعلام این مطلب گفت: هیات دولت با توجه به بافت جغرافیائی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانۀ خدمات، با ایجاد شهر گودین در استان کرمانشاه موافقت کرده است.

فرماندار شهرستان کنگاور افزود: بنا به آنچه در مصوبۀ هیئات وزیران آمده روستای گودین مرکز دهستان گودین در بخش مرکزی شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه به شهر تبدیل و به عنوان شهر گودین شناخته می شود.

وی با اشاره به این که این مصوبه برای اجرا به استاندار کرمانشاه ابلاغ شده یادآورشد: کارهای مقدماتی برای تبدیل عضویت اعضاء شورای روستای گودین به شورای شهر و نیز تاسیس شهرداری در این نقطۀ جمعیتی در حال اجراست.

در این جلسه مقرر شد شورای اسلامی شهرگودین د راسرع وقت نسبت به تهیه یک دستگاه خودرو و معرفی یک قطعه زمین به فرمانداری اقدام کند.

همچنین مقرر شد شورای اسلامی شهر گودین محلی برای احداثناحیۀ کارگاهی و همچنین محلی برای دفع زبالۀ شهری مشخص و با ادارات ذیربط در این زمینه هماهنگی به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز