خبرگزاری کار ایران

انتقاد آباد از وقوع سرقت و زورگیری در ده ونک

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۰۰

به دلیل عدم شفافیت بصری و نبود نور کافی در محدوده خوابگاه دخترانه دانشگاه الزهرا شاهد سرقت و زورگیری‌های متعددی در این محدوده هستیم.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به نبود نور کافی و تاریکی فضا درمحدوه خوابگاه دخترانه الزهرا در ده ونک گفت: این مسئله موجب سرقت و زورگیری از دانشجویان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " معصومه آباد " در جلسه علنی امروز با اشاره به سرقت و زورگیری در محله ده ونک اظهار کرد: به دلیل عدم شفافیت بصری و نبود نور کافی در محدوده خوابگاه دخترانه دانشگاه الزهرا شاهد سرقت و زورگیری‌های متعددی در این محدوده هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۶ مورد گزارش زورگیری و حوادثدر این محدوده اعلام شده است لذا در خواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به ایجاد روشنایی در این محدوده اقدام شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به دلیل نور کافی این محدوده محلی برای انباشت زباله‌های ساختمانی نیز شده است تصریح کرد: مسئله بافتهای فرسوده ده ونک مسئله دیگری است که باید به آن رسیدگی شود.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز از شهرداری خواست هر چه سریع‌تر نسبت به تامین روشنایی خوابگاه الزهرا اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین در جلسه امروز " محمد مهدی تندگویان " با بیان اینکه تاکنون شهرداری تهران تسهیلات ویژه‌ای برای خانواده و فرزندان شهدا ارائه نکرده است گفت: درجلسه‌ای که با مسئول مربوطه در شهرداری تهران داشتم اعلام شد ارائه تسهیلات از این دست، بار مالی دارد.

وی گفت تاکنون اضافه کار، فوق العاده ایثار‌گری و سایر تسهیلات به این گروه در شهرداری تعلق نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز