خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز؛

خاکبرداری یک متری منزل دو طبقه را تخریب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۱۵

حادثه در مجاورت یک ساختمان در حال ساخت که تنها یک متر خاکبرداری شده بودرخ داد / ساختمان دو طبقه قدیمی بود که ضلع حنوبی آن کاملا تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تخریب یک منزل مسکونی دو طبقه خبر داد و گفت: ساختمان در حال ساخت تنها یک متر خاکبرداری شده بود اما منجر به فروریختن این ساختمان شد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از تخریب یک منزل مسکونی در محله مسعودیه بین ۱۰ متری سوم و چهارم خبر داد و افزود: در ساعت ۴۶:۳ دقیقه بامداد این حادثه اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه در مجاورت یک ساختمان در حال ساخت که تنها یک متر خاکبرداری شده بود رخ داد، گفت: ساختمان دو طبقه قدیمی بود که ضلع حنوبی آن تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با دقت تمام منزل مسکونی را جستجو کردند اما کسی را نیافتند.

ملکی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که مالک با مشاهده تَرَک‌ها ساختمان را ترک کرده بود، تصریح کرد: در مجاورت این ساختمان در حال ساخت، ساختمان دو طبقه قدیمی دیگری وجود داشت که ترکهایی در بدنه آن ایجاد شده بود آتش نشانان تذکرات لازم را نیز برای این ساختمان ارائه کردند.

وی گفت: عملیات در ساعت ۶:۵ دقیقه بامداد بدون مصدومی به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشا نی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست ساخت و ساز در شهر تهران افزایش می‌یابد به شهروندان توصیه کرد در صورت هر گونه مشاهده ترک در دیواره یا شیشه‌های منزلشان یا سخت باز و بسته شدن درهای منزلشان نسبت به ایمن سازی اقدام کنند. همچنین از مالکان خواست در صورت هر گونه گود برداری اقدامات لازم را برای ایمن سازی ساختمان در نظر بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز