خبرگزاری کار ایران

مرگ و زخمی شدن ۳ جوان در حوادثساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۴۷

کارگری از طبقه دوم به منهای دوم ساختمان از طریق چاهک آسانسور سقوط کرده بود / متاسفانه با تلاش نیروهای آنتش نشانی این کارگر جوان جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: بر اثر حوادثرخ داده در شهر تهران یک کارگر ۲۸ ساله ایرانی به دلیل سقوط از اتفاع جان خود را از دست داد همچنین دو کارگر نیز بشدت مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از حادثه ریزش آوار در یک ساختمان واقع در خیابان الهیه تهران خبر داد و افزود: این حادثه در ساعت ۴۹:۷ دقیقه صبح امروز رخ داد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس ازرسیدن به محل حادثه مشاهده کردند یک ساختمان در حال گود برداری به وسعت ۲۰۰ متر مربع و به عمق ۸ متر بر روی دو کارگر ۳۰ ساله افغانی آوار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه دیوار ضلع شمالی این ساختمان تخریب و موجب شده بود خاک زیادی و بخشی از اسکلت سا زه و نگهبان بر روی کارگران سقوط کنند، اعلام کرد: ‌ با کمک سایر کارگران عوامل آتش نشانی دو کارگر را که به شدت آسیب دیده بودند نجات و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی همچنین از مرگ یک کارگر ۲۸ ساله ایرانی در حادثه دیگری خبر داد و گفت: عصر روز گذشته در ساعت ۴۱:۱۷ در خیابان پاسداران خیابان افشاری حادثه سقوط از ارتفاع گزارش شد. بلافاصله دو ایستگاه در محل حادثه اعزام شد.

ملکی با بیان اینکه حادثه در یک ساختمان در حال ساخت شش طبقه رخ داد، گفت: این کارگر از طبقه دوم به منهای دوم ساختمان از طریق چاهک آسانسور سقوط کرده بود متاسفانه با تلاش نیروهای آنتش نشانی این کارگر جوان جان خود را از دست داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز