خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند خبر داد:

لزوم افزایش سهم یک درصدی فروش مجازی شهروند به ۱۵ درصد

کد خبر : ۱۶۱۱۵۴

«تا پایان سال ۹۲ یک درصد از فروش ما به صورت مجازی بوده که طبق برنامه ۵ ساله شورای شهر باید این رقم تا پایان برنامه به ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.»

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند، گفت: ‌ تا پایان سال ۹۲ یک درصد از فروش ما به صورت مجازی بوده که طبق برنامه ۵ ساله شورای شهر باید این رقم تا پایان برنامه به ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قدرت‌الله گودرزی مدیرعامل شرکت شهروند در مراسم قرعه‌کشی جشنواره نسیم نوروزی شهروند، اظهار کرد: ‌ در این جشنواره جوایز از جمله ۷ دستگاه خودروی سواری رانا و ۱۳۹۳ قلم لوازم منزل به مناسبت سال ۹۳ پیش‌بینی شده بود. همچنین در ایام برگزاری جشنواره روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ مورد جایزه نیز قرعه‌کشی و در پایان روز به شهروندان تحویل داده شد.

گودرزی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، اعلام کرد: فروشگاه‌های شهروند آمادگی همکاری همه‌جانبه را با دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دارند همانطور که در دور اول همکاری کرد.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند افزود: فروشگاه‌های شهروند در توزیع سبد‌های کالا و بر اساس نظر‌سنجی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت رتبه نخست را کسب کرد ضمن اینکه ما آمادگی داریم در مراحل بعدی دولت را در این زمینه همراهی کنیم.

وی از راه‌اندازی و افتتاح فروشگاه‌های جدید در مناطق شهر تهران خبر داد و گفت: جانمایی‌های این فروشگاه‌ها صورت گرفته است و به زودی در چند نقطه از شهر تهران فروشگاه‌های شهروند راه‌اندازی می‌شوند.

گودرزی با اشاره به درخواست برخی از استان‌ها، شهرداری‌ها و شهرستان‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه شهروند اعلام کرد: ‌ این موضوع نیز در کارگروه ویژه در حال پیگیری است.

مدیرعامل فروشگاه شهروند همچنین از برگزاری جشنواره گل یاس به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته مادر و زن خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت ضمن اینکه بالغ بر ۱۰۰ قلم کالا با تخفیفات ویژه به شهروندان ارائه خواهد شد.

گودرزی با اشاره به سال ۹۳، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: شهروند با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها باعثکاهش قیمت با حفظ کیفیت و تثبیت بازار شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: در اسفند ۹۲ قریب به ۶ میلیون نفر به فروشگاه‌های شهروند جهت خرید مایحتاج خود مراجعه کردند که نسبت به اسفند ۹۱ با رشد ۲۰ درصدی روبرو بوده‌ایم و در واقع روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر به فروشگاه‌های شهروند برای خرید مراجعه کرده‌اند که این افتخار بزرگی است.

به گفته گودرزی به زودی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند جایگاهی تحت عنوان قصابی راه‌اندازی می‌شود که جانمایی‌های این کار انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز