خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

تذکر حافظی به قالیباف / بی توجهی به اختیارات شورا دهن‌کنجی به قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۱۳

«از ابتدای اسفند سال گذشته ذی حساب و مدیر مالی سابق شهرداری تهران به هر دلیلی از سیستم خارج شد و شهردار فردی را به عنوان مدیر مالی جایگزین وی کرد.»

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از طرح تذکری به شهردار تهران بدلیل آنکه ذی‌حساب شهرداری را به تایید شورا نرسانده است خبر داد.

رحمت‌اله حافظی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در توضیح دلیل این تذکر گفت: بدلیل عدم رعایت اختیارات شورای شهر از سوی شهرداری، بار دیگر تذکری به شهردار تهران داده شد این بار موضوع تذکر بر سر تایید ذی حساب شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند سال گذشته ذی حساب و مدیر مالی سابق شهرداری تهران به هر دلیلی از سیستم خارج شد و شهردار فردی را به عنوان مدیر مالی جایگزین وی کرد.

رئیس کمیسیون شورای شهر تهران با بیان این که مدیر مالی می تواند ذی حساب شهرداری نیز باشد، تصریح کرد: این کار در صورتی قانونی است که این فرد در صحن شورا مطرح و به تایید اعضا برسد.

به گفته حافظی مدت دو ماه است که این فرد به عنوان مدیر مالی و ذی حساب شهرداری تهران در حال فعالیت است اما هنوز به تایید شورای شهر نرسیده است.

وی با اشاره به این که شهرداری پاسخگوی این تخلف نیست، اعلام کرد: این مسئله موجب شد تا تذکری تهیه و به شهردار ارائه شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران این اقدامات را دهن کجی به قانون شوراها و اختیارات ان دانست و تاکید کرد این موارد قابل پذیرش نیست و انتظار داریم شهردار نسبت به قانون و شورا اهمیت بیشتری قائل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز