خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

فعلاً نرخ کرایه حمل ونقل عمومی و تاکسی افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۳۳

«فرمانداری تهران در نامه‌ای به اعضای شورای شهر توصیه کرده است از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش کرایه‌ها اعمال شود اما باتوجه به تعامل خوب با دولت بهتر است مدتی برای اینکه قیمت حاملهای انرژی از سوی دولت مشخص شود صبر کنیم.»

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز درراستای تعامل با دولت افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و تاکسی را که قرار بود از اول اردیبهشت ماه اعمال شود به مدت سه هفته به تعویق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیا مالی در جلسه علنی امروز شواری شهر تهران با بیان این که افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و تاکسی باید به گونه ای باشد که مردم اذیت نشوند اظهار کرد: تاکسی به عنوان حمل و نقل خصوصی است امّا چهار میلیون نفر در شهر تهران با تاکسی جابه جا می شوند.

وی با بیان این که در فاز اول هدفمندی یارانه ها دو بار شاهد افزایش کرایه ها بودیم، اظهار کرد: فرمانداری تهران در نامه ای به اعضای شورای شهر توصیه کرده است از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش کرایه ها اعمال شود اما باتوجه به تعامل خوب با دولت بهتر است مدتی برای این که قیمت حاملهای انرژی از سوی دولت مشخص شود صبر کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به این که دولت برای دریا فت فاینانس مترو کمک زیادی را به شهرداری می کند تصویب کرد: پیشنهاد می کنم چند هفته دیگر نیز صبر کنیم بعد از آن نرخ کرایه ها را افزایش دهیم.
مهدی چمران نیز با تایید گفته دنیا مالی گفت: پیشنهاد من این است که صبر کنیم تا دو بار کرایه ها افزایش نیابد بهتر است با هماهنگی کامل دولت این افزایش اعمال شود
محسن سرخو دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان این که ۵/۷۱ در صد از تاکسی های شهر تهران دو گانه سوز هستند گفت: بر این اساس فکر نمی کنم نیازی به افزایش محدد نرخ کرایه تاکسی ها نباشد، و همان نرخ بیست و چند درصدی در نهایت اجرایی شود.
دنیا مالی در پایان صحبتهای دوستان گفت: افزایش نرح سوخت CNG چشم گیری نیست و از آن جا که بیشتر تاکسی های شهر دو گانه سوز هستند، فکر نمی کنم تاثیر زیادی بر نرخ کرایه ها داشته باشد اما با این حال در راستای همراهی با دولت که نکاه کلان تری دارد چند هفته افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به تعویق می افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز