خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد خبر داد:

بازدید ۱۵۰ هزار نفر از منطقه ویژه عباس آباد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۱۴

منطقه ویژه عباس آباد در سال جاری به عنوان یکی از کانون های اصلی گردشگری مورد توجه شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی قرار گرفت که حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر در بوستان ها و فضاهای تفریحی این منطقه را موجب شده است.

ایلنا: در ایام نوروز بیش از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی و مسافرین نوروزی از بوستان ها و فضاهای فرهنگی و تفریحی منطقه ویژه عباس آباد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، " اردشیر نوریان " با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در سال جدید در حوزه های مدیریت، فعالیت های فرهنگی، تکمیل طرح ها و افتتاح پروژه ها شاهد تحول جدی در منطقه ویژه عباس آباد خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، منطقه ویژه عباس آباد در سال جاری به عنوان یکی از کانون های اصلی گردشگری مورد توجه شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی قرار گرفت که حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر در بوستان ها و فضاهای تفریحی این منطقه را موجب شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهرداری تهران تصریح کرد: در اسفند ماه سال گذشته و فروردین سال جاری برگزاری جشنواره اقوام و فعالیت های فرهنگی با رویکردی منتاسب با ایام فاطمیه در دستور کار شرکت نوسازی عباس آباد بوده که در کنار آماده سازی بیش از ۱۰۰ هکتار فضای سبز و بوستان برای میزبانی از شهروندان و مسافرین نوروزی بهاری پر طراوت را رقم زده است.

نوریان همچنین یادآور شد: در طول ایام نوروز همانند دیگر بخش های شهرداری تهران، فعالیت های اجرایی و عمرانی در منطقه عباس آباد با جدیدت دنبال شده که به لطف خدا درآینده ای نزدیک خبرهای خوشی را به مردم عزیز شهر تهران اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز