خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور / بارش برف و باران در اکثر جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۸۵

در استانهای البرز، اصفهان، همدان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و گیلان بارش باران اعلام شده است.

ایلنا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جاده های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا بر اساس آخرین اخبار دریافتی، در استانهای مازندران(محورهای چالوس - کرج، فیروزکوه و هراز)، اصفهان(محورهای دامنه و گلپایگان)، گلستان(محورهای آزادشهر - شاهرود و توسکستان - شاهرود)، لرستان(محور الیگودرز)، کردستان(بیجار - دیواندره و بیجار - زنجان)، سمنان(شهمیرزاد - فولادمحله و استان فارس(تمامی محور‌ها) بارش برف گزارش شده است.

همچنین در استانهای البرز، اصفهان، همدان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و گیلان بارش باران اعلام شده است.

در محورهای هراز(از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره ۱)، کرج - چالوس(از مرزن آباد تا پل زنگوله) فیروز(از قائم شهر تا شیرگاه) ترافیک سنگین و در محور هراز(از تونل شماره ۱ تا امام‌زاده هاشم) و محور کرج - چالوس(از پل زنگوله تا تونل کندوان)، و محور فیروزکوه از شیرگاه تا سوادکوه) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز